Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 29

Ämne: Ojojoj´, någon har piratkort (LOL)

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    om han ville att vi skulle få reda på hur man ordnade piratkort, då skulle han väl berätta det. Att skicka pm till folk och säga "jag ser gratis på tv, du får tro på mig om du vill" ser jag ingen mening att göra. Skippa PM eller berätta hur det funkar med piratkortet, nåt av dem tycker jag att man ska välja. Att skicka ett pm för att på något sätt bevisa att man är så duktig att man har piratkort ser jag absolut ingen mening i :P

Citat Ursprungligen postat av rejj
    om han ville att vi skulle få reda på hur man ordnade piratkort, då skulle han väl berätta det. Att skicka pm till folk och säga "jag ser gratis på tv, du får tro på mig om du vill" ser jag ingen mening att göra. Skippa PM eller berätta hur det funkar med piratkortet, nåt av dem tycker jag att man ska välja. Att skicka ett pm för att på något sätt bevisa att man är så duktig att man har piratkort ser jag absolut ingen mening i :P
    Gött mozz, jag har majoriteten på min sida

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    majoriteten vet jag väl inte, men så tycker jag iaf.

Citat Ursprungligen postat av rejj
    majoriteten vet jag väl inte, men så tycker jag iaf.
    Jo da alla håller med mej (nästan alla). Vart tog reidarberge vägen? Han måste ju försvara sej.

Re: Ojojoj´, någon har piratkort (LOL)

Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Fick detta PM av reidarberge

"jag betalar strömmen,ser viasat utan d-b eller cs har platinacard det funkar i alla nds boxar ...freetv"
    Någon som kan svara på hur de går till?
    Jadå visst kan jag svara på det... Han kollar in genom fönstret hos grannen :wink:

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Re: Ojojoj´, någon har piratkort (LOL)

Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Fick detta PM av reidarberge

"jag betalar strömmen,ser viasat utan d-b eller cs har platinacard det funkar i alla nds boxar ...freetv"
    Någon som kan svara på hur de går till?
    Jadå visst kan jag svara på det... Han kollar in genom fönstret hos grannen :wink:

mvh humlan.
    haha,lol ja de finns ju en massa altenativ..

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Tackad
    2 gånger
    Är han så dum att han betalar strömmen åt grannen så kan han ju vara värd att få titta på deras TV!!

Att han skulle ha ett kort som fungerar, är inget konstigt, men för den skull behöver det inte va nåt Piratkort. Har man jobbat åt t.ex ComHem så vet man åxå att det finns nåt som kallas servicekort, dessa kort öppnar allt, å kan såklart "försvinna" till nån privat person. Anmäls inte det, så kommer det att fungera tills nya kort skickas ut, eller att dom av nån anledning slutar å uppdatera det.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

det är inte skryt det finns ingen granne dit man kan se. kommer väl med info när tiden är inne,då blir det publikt
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    det är inte skryt det finns ingen granne dit man kan se. kommer väl med info när tiden är inne,då blir det publikt
    Jag misstror dig inte, men det kommer inte att bli publikt. Så den infon kan Du glömma.

mvh humlan.

PS. Ett tips är att INTE lägga ut sånt här på borden, Du kommer annars bli jagad för att bevisa nåt, Du redan själv vet är sant...

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 18:18
  2. piratkort
    Av lasse52 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 13:08
  3. Piratkort
    Av Hellsis i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 15:27
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-15, 13:31
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-27, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss