Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Kostnad för Hyresvärd 2hål vs. 3 hål i väggen?

  1. #1

    Kostnad för Hyresvärd 2hål vs. 3 hål i väggen?

    Någon som är insatt och har uppgifter på vad det kostar för en hyresvärd att "ha" Comhem?
    Tänkte på skillnaden mellan "2 hål" och "3 hål" i väggen.
    Läste precis om HDTV lanseringen och att det endast skulle gå med dom som har 3 hål, och det har ju självklart inte jag, eftersom min hyresvärd är så jävla snål.
    Så någon som har några siffror ungefär, så jag kan försöka övertala henne..
    Tack!

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

  3. #3
    Såg samma sak, om "tre hål i väggen" för HDTV. Vilken besvikelse....

  4. #4

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    tur att man är så lyckligt (?) lottad att man har comhem då :P

  6. #6
    jo det har ju jag med, och digitaltv med box, men bara 2 hål *suck*
    nåja, ingen som sitter på någon info, att beställa offert till hyresvärden blir nog bara krångligt..

  7. #7
    Under senaste året har ju Comhem gått ut med erbjudanden till även små fastighetsägare om uppgradering till 3 hål i väggen. Kostnad 0 kronor. Skillnaden i kostnad per månad efter uppgradering är marginell. Comhem har ju också ett intresse att få göra uppgraderingerna då det ju är en förutsättning för att kunna sälja resten av sina tjänster.
    Har inte din hyresvärd fått detta erbjudande?

  8. #8
    Jag tror inte att kostnaden är marginell för hyresvärden. Comhems prissättning är nog det som får de flesta hyresvärdar att avstå ... ökningen av månadskostnaden per lägenhet för det analoga utbudet är orimlig.

  9. #9
    vi kommer få 3 hål i väggen i februari. Infon som vi fått är att det max kommer inebära en hyreshöjning på 20kr/månad så några vansinniga priser bör det inte handla om. Alla kabelbanor finns ju redan så det bör väl handla om att dra kabeln samt att byta kontakten.

  10. #10
    Någon stor kostnad kan det inte vara. Bor i en brf med 40 lägenheter och "uppdatering" till 3hål i väggen blev så "billig" att föreningen stod för kostnaden utan att drabba oss bostadsgäster.
    har dock inte hört någon summa.

Liknande ämnen

  1. Tre hål i väggen
    Av pelle_ag i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 17:00
  2. Ström i antennen från väggen ??
    Av Taxitaxi i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 19:26
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 15:15
  4. kostnad
    Av snugge i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 23:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss