jag har en film som har en storlek på 8.2mg. Hur kan jag få in den på en skiva som är 8mg?
jag har en film som har en storlek på 8.2mg. Hur kan jag få in den på en skiva som är 8mg?
Dreambox
Bara bränn den, det fungerar säkert om Du väljer "overburn" i ditt brännar progg. Antar att det är fejk info Du ser, så testa med att bränna, jag är till 99,9 % säker på att det fungerar.Ursprungligen postat av reecord
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Är filmen verkligen 8 milligram?
Sorry det var ett riktigt upplägg så jag var tvungen att smasha!![]()
Ok det måste vara en LIGHT version![]()
![]()
![]()
Mvh Kalle
Varför mg?
Var finns det skivor på 8 MB ?
/Rojac
http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=6Ursprungligen postat av rojac
Du menar nog att du har en film på 8.2gb... Alltså behöver du en dual layer skiva...
T.ex. 1st. Verbatim DVD+R DOUBLE LAYER 8,5GB som du kan hitta hos WeSellCd... Kostar lite mer... Men sånt man få leva med![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
802mb mena jag så klartops: :P
Tack så mycket jag köper en sådan skiva. och humla jag prova att ta overburn men det gilla den inte fick bara med halva filmen typ? :? kankse för att jag har något jävla skit brännar program? :wink:
Dreambox