Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Kolla in den här leksaken!!!

Kolla in den här leksaken!!!

Ny leksak..., passa på å lägg in den på önskelistan, så kanske Tomten kommer med den: http://www.site55.se/RAPSODYMultim.asp Om intresse finns, så ska jag försöka fixa ett bra ComHit pris.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Min xbox är coolare :P
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Rapsodyn är bra! Jag köpte faktisk en förra veckan. Funkar hur bra som hälls. Men slipper ju datorn som låter, dålig bild på tvut och sedan så kan man ta me den till kompisar.

Hur mycke kan du sälja dom för?

Väldigt intressant leksak...

Vad hade du tänkt ta för en sådan om du skulle ta hem dem?

Citat Ursprungligen postat av matte
    Väldigt intressant leksak...

Vad hade du tänkt ta för en sådan om du skulle ta hem dem?
    Har inte tänkt alls, då jag inte vet vad Vi kan köpa lös dom för. Men mellan tummen å pekfingret, så skulle jag tippa att priset hamnar mellan 1500-2000 sek.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Jag köpte min för 1695 inkl frakt från dustin. De måste vara den bästa elektronik butiken på nätet asså. Går nått sönder så skickar dom en lapp man klistrar på paketet och så skickar man in den och offtast så får man en ny produkt och man slipper betala nått alls å fort går de också.
    Finns här http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010078532

Såg nu att dom har höjt priset från 1695 till 1975, vilken tur man har!

Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Jag köpte min för 1695 inkl frakt från dustin. De måste vara den bästa elektronik butiken på nätet asså. Går nått sönder så skickar dom en lapp man klistrar på paketet och så skickar man in den och offtast så får man en ny produkt och man slipper betala nått alls å fort går de också.
    Finns här http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010078532

Såg nu att dom har höjt priset från 1695 till 1975, vilken tur man har!
    Men så gör väl de flesta/alla butiker? Fast Vi ber bara dom ska skriva, på en egen lapp, vad som hänt å vad som är fel.

mvh humlan.

Om de är så sopm du säjer så har Technistore ett extremt dåligt system. Man är tvungen å betala frakten om man ska skicka in nått som ska in på garantin. Och så brukar de vara på dom flesta företagen.

Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Om de är så sopm du säjer så har Technistore ett extremt dåligt system. Man är tvungen å betala frakten om man ska skicka in nått som ska in på garantin. Och så brukar de vara på dom flesta företagen.
    Ja frakt in, är väl nåt de flesta får betala, å betalar Dustin den åxå, så är det väldigt bra service.

mvh humlan.

Trevlig manick. Men det börjar bli mycket lådor nu. :wink:

Jag kör vidare med min bedårande fiskgratängskartong.............
    Ja, den är ju inte större........Dreambox 500c :wink:

El L :lol: kk :lol:

Liknande ämnen

1. Ultimata leksaken för speltoliga...
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 22:44
  2. kolla en fil ??
    Av tonysat i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-06-20, 20:23
  3. Kolla här !
    Av dreven i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 09:23
  4. Kolla
    Av razza77 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 02:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss