Ehum, sorry. Var naturligtvis west ham jag menade.Ursprungligen postat av admin
Ehum, sorry. Var naturligtvis west ham jag menade.Ursprungligen postat av admin
Hmmmm.
Men allvarligt, varför ska man hålla på med ett OS, som ständigt och jämt kräver ominstallation, pyssel, virusjakt, maskar & trojaner Internet Explorer, Outlook. Varför inte välja ett OS som funkar direkt istället för att rackla?
Jag har som inte förstått att man envisas med att vara kvar i en icke fungerande värld. Vad finns det där som lockar ??? Jag är en hemskt flitig fönsteranvändaer, säkert 3-4 ggr/år !! Så ofta behöver jag in i den världen, och det är uteslutande pga. felkodade webbsidor som KRÄVER IE.
Nä prova du att installera ex. Mandriva, Ubuntu, Fedora eller någon annan Linux-dialekt, så blir du lycklig på en gång.
Lycka till
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Om Du nu är så ovetande, som Du skriver ovan, om vad Windows är, så ge fan i å kommentera det över-huvud-taget. Om Du inte förstått det, så gör Du dig bara till åtlöje, när Du slänger ur dig din okunskap om Windows. Försök fatta, att båda OP, kan ställa till med vilket skit som hels, om man inte behärskar dom väl. Så skit nu i ditt tjat, å håll dig enbart till hjälpen. Kan även upplysa dig om, att det kommer många direkt till mig med frågor, som lika gärna hade kunnat ställas här på bordet. Men dom vill inte göra det, p.g.a rädsla för att få en massa skit, eller bli hånad för att dom använder Windows....Ursprungligen postat av matkoh
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
jag försökte köra memtest men det finns ju inget i mappen den ska vara 900 kb jag har bränt skiva men det visar inget.
west ham
Du måste boota från skivan.Ursprungligen postat av west ham
Hmmm.
@Humlan. Jag får oxå 5-10 förfrågningar varje dag om Linux, och det är framförallt från personer som har lessnat på Bill & Bull & vill ha en fungerande miljö. Jag kan ju oxå nämna i sammanhanget att jag har de flesta cert i Bill värld ända upp till Fönster 2003 Server, och inser att ju mer man lär sig om den miljön, dess mindre vill man hålla på med den.. Jag har dock förmånen att få jobba med Linux / Unix (främst Solaris), och slipper Redmont. Undervisar i Unix & driftar en större datormiljö.
Så därför svarade jag på en fundering, "west harm" frågade om det hjälper att formatera skiten, och det svarade jag på.
Så är det.
Lycka till
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Då tycker jag Du ska hålla dig till vad Du lärt dig, å inte bete dig som nån liten barnrumpa. Jag anser att alla här på forumet är fullt kapabla, å själva välja vad dom vill använda för nåt. Därför behövs inget tjafs om det, utan ge den hjälp som efterfrågas, så blir alla nöjda å glada.Ursprungligen postat av matkoh
mvh humlan.
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Humlan, linuxtöntar finns i alla teknikorienterade forum.
Bara att ignorera och lyssna på de som har lite vett och kan förstå att alla system har fördelar och nackdelar.
Tyvärr så har Du helt rätt i det, dom dyker alltid upp å ska mästra andra.... Men som tur är, har jag tillgång till folk, som kan både Linux å Windows som ett rinnande vatten. Å som dessutom inte predikar för/eller nackdelar med nåt OS, utan kommer med lösnigar, som jag/Vi kan använda mig/oss av.Ursprungligen postat av eviln
mvh humlan.
Det har du rätt i fast FreeBSD och OpenBSD är bäst!Ursprungligen postat av humlan57
(Skojade bara).