Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: abbonemangstiden slut

  1. #1

    abbonemangstiden slut

    Hej!

    Mitt abb går ut under nästa månad eftersom jag sa upp det precis efter jag tecknade det...någon som vet vilka alternativ som finns till fortsatt tittande?

    1. Nytt abb med gratis box
    - vilka "gratisboxar" är bra? (hade kanske tänkt mig byta min 212T på landet)

    2. Förlänga abbonemanget med lite rabatt?
    (gick för ett år sedan, fick nån månad gratis eller så) går det fortfarande?

    3. Teckna nytt abbonemang och få extra kanaler?
    (har för mig att man kunde få typ disney 6 månader gratis vid nytt abb för ett år sedan)

    4. Andra bra erbjudanden?


    Tack.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  2. #2
    Fråga Robert.
    Raspberrypi Oscam
    Vu+solo2 oscam
    Vu+duo mgcamd

  3. #3
    Bra tänkt

    Förra gången (för ett år sedan) var dom rätt ovilliga att prata med mig om alternativen, men denna gång gick det lättare.

    De gav mig dessa alternativ om jag skulle vilja förlänga abbonemanget utan att betala ny startavgift:

    1. Teckna 12 månader, få 3 månader gratis.
    2. Teckna 12 månader, få en samsung-box gratis.

    Om jag tecknar nytt abb hos en handlare och alltså betalar ny startavgift (men slipper kortavgift första halvåret - så skillnaden blir ju inte så stor) så har jag hittat dessa gratisboxar- med nackdelen att det är 24 månader.

    Samsung DTB-9401V
    Thomson DTI2000
    Sagem ITD-64


    Jag tycker spontant 12 månader låter bättre än 24 månader, men vad tycker ni om boxarna? Jag har en force med hårddisk hemma som jag är nöjd med, men är mindre nöjd med min Nokia 212t som jag har på landet - så det är den jag kommer jämföra med.

    Förresten, jag hörde att boxer slopat 12-månaders förlängningen om man inte säger upp abbonemanget i tid. Toppen. Men jag förstår inte varför dom ska ha 3 månaders uppsägningstid. Jaja.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4
    Oj, ringde min favorit-nasare och han räknade upp en jäkla massa boxar som man kunde få gratis mot 24-månaders bindningstid.

    Äh, jag tror jag förlänger abbet i 12 månader och tar samsungboxen. sedan efter 12 månader är det dags att byta min force med hårddisk mot en dekoder med dubbla tuners och hårddisk.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. gott slut
    Av reidarberge i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 20:26
  2. Ett mål till slut...
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 11:02
  3. Slut ??
    Av jan-olov i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 10:26
  4. Är det slut
    Av Tompa10 i forum Canal Digital
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2005-04-16, 23:35
  5. är det slut????
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 23:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss