Måste ju åka ner å träffa "Chefen" å kolla in hur butiken har utvecklats, under sitt 1:a år i nya lokaler. Kommer att lägga upp lite bilder framöver, så att Ni får se vad Vi har att erbjuda. Men som vanligt är det alltid nån ny ide´, som är på väg att genomföras. Det som är på G för tillfället, förutom Julen då, är en egen avdelning i butiken för Tv, med allt vad det innebär. Ingen vanlig Tv-hörna, utan med inriktning på dekodrar, skärmar, HDTV å multimedia. När det gäller Pc, så är butiken, tycker jag, helt komplett. Det finns i princip ALLT, både för den vanlige bruksanvändaren, till den mest galne spelnörden. Bara chassin/kabinett med tillbehör finns i massor. Från vanliga plåtburkar till det mest blinkande å genomskinliga rymdmonster. Tror t.o.m dom kunde fås motivlackade . Å natutligtvis är det förenat med fara å sätta sin fot i en sån butik.. Själv hade jag tänkt å få en ny mobil till arbetet, å en laserskrivare, när min egen lagt av. Mobilen kom jag ihåg, men laserskrivaren, som var det viktigaste, den glömde jag såklart Istället gick jag ut med ett nytt optiskt tangentbord å mus + ett 5:1 system som jag tyckte skulle passa grabben på sin födelsedag. Båda sakerna fullkomligt onödiga, då det finns både trådlösa musar å surround-system . Men va fan, ett optiskt tangentbord + mus för 275 sek ut till kund, å ett 5:1 system med en 40W sub i trä, som klarar både 2:1, 5:1 å AC3 för under tusenlappen, å med ett jäkla tryck, kunde jag bara inte missa .

mvh humlan.

PS. Min far avled lördags, så om Ni behöver kontakta mig, ring mig på telnr 060-92050. Då jag antagligen inte kommer att va uppkopplad, eller i vart fall inte hinner svara, så mycket på Internet, under några dagar framöver...