jag har fåt igång det hela. probvlemet var min jävla d-link router modell di-604.

och angånde cws raden så behöver jag inte ha med 1000 utan bara 15050 och 15051 sen om raden 15051 behövs vet jag ej har inte testat med bara 15051. ochså ska det va wan newcd om man inte döper om det til nått eget....

har märkt en sak vet inte om det har betydelse.
men om man starta om newcs så auto uppdaterar inte DM boxen utan man måste bota om camen manuelt....

har en fundering man kanske skulle klämma med au i slutet på cws raden eller vad tror du..

märket även i proget cheapcs att raden <au>on</au> i newcs.xml när man spar ner newcs.xml med cheapcs proget så blir det inte on eller står on men med stort O så man måste ändra det manuelt i notpad typ. kan va nått att tänka på för andra.

fins det nått övervaknings prog tro som typ förut hadde jag ett prog som heter CardShareOverview.exe men det funkar inte nu eller så kör jag mot fel port har provart portana 1000 1001 15050 15051 10000 10001 14001 14000 men funkar inte...

för övrigt så funkar det kanonbra nu snabt för alla att byta program och stabilt än så länge..... får se hur det funkar sen när man blir flera just nu 4 styck till helgen 6 styck. medelar til helgen hur det funkar med 6 hihi :-)