Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Senaste uppdateringen från Windows...valideringsverktyg

  1. #1

    Senaste uppdateringen från Windows...valideringsverktyg

    Nån som installerat den? För efter den installeringen så får man upp ett meddelande varje gång man startar datorn om att Windows inte är en orginalkopia (om man inte har orginal då ). Ingen som har koll på hur man kan få bort det meddelandet...?

    // Mikael

  2. #2

    Re: Senaste uppdateringen från Windows...valideringsverktyg

    Citat Ursprungligen postat av jofis
    Nån som installerat den? För efter den installeringen så får man upp ett meddelande varje gång man startar datorn om att Windows inte är en orginalkopia (om man inte har orginal då ). Ingen som har koll på hur man kan få bort det meddelandet...?

    // Mikael
    Det står ju tidigare i topicet, hur Du får bort det.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #3
    Jag ber om ursäkt, såg detta nu. Totalt missat det .

    // Mikael

  4. #4
    Hej.. har samma problem.. vart i topicen får man reda på hur man får bort det?

  5. #5
    kontrollpanelen -> lägg till/ta bort program -> Microsoft validation notifications eller något sånt

  6. #6
    Eller så tar man INTE express installation Era latisar!
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. Hur ska man slippa uppdateringen!
    Av andrease i forum Viasat
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 21:23
  2. [LÖST] Senaste uppdateringen på Sagem-box
    Av TV 666 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 13:06
  3. Går det att ta bort uppdateringen??
    Av swampen i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 12:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss