Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: @ matkoh eftersom denna vill att jag svarar.

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

@ matkoh eftersom denna vill att jag svarar.

Frågan kom i ett annat topic, å svaret tillför inget till det.
    ----------------------------------------------------------------
    Varför jag hackar på dig, frågar Du.

Svaret är enkelt. Du försöker pådyvla andra dina sanningar, sanningar som inte Du verifierar nånstans. Allt skitsnack ,om vad som ska användas, vad som är bäst, vad som orsakar fel, hur man åtgärdar fel, m.m i all oändlighet, vittnar bara om okunnighet, eller i vart fall inte om nån som helst kännedom, om hur vanliga användare tänker. Eller en nästan religiös övertygelse, som förtar din trovärdighet helt. Gå å ställ dig i en butik, eller jobba med support till vanliga användare, så får Du se vad som efterfrågas, eller vad som är de vanligaste felen/problemen. Så mitt råd till dig är: Gå en kurs i att LYSSNA, då kommer Du att lära dig en hel massa, om vad man kan hjälpa till med.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Om ni har nått att reda ut med varandra så gör det i PM till varandra.

Känner mig djävligt less på barnsligheterna om vad som är bäst, Aftonbladet eller Expressen. Kliv upp ur sandlådan och bete er som dom vuxna människor som ni är.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    311 gånger
    Hmmm.

Orkar inte ens svara. Snacka om blöj-stadiet !!!

Suck
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

humlan57:

Även om matkoh's inlägg är på gränsen till flamebait ibland så blir knappast bättre av att du går igång på alla cylindrar eller hur?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Citat Ursprungligen postat av Johan
    humlan57:

Även om matkoh's inlägg är på gränsen till flamebait ibland så blir knappast bättre av att du går igång på alla cylindrar eller hur?
    Jag vet, å Du har helt rätt. Men jag hade en dålig dag, å hade helt enkelt fått nog av att hans beteende, mot allt som har med MS å dom som använder deras produkter.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

1. Nya mII svarar inte när jag öppnar den
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-11, 09:00
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-07-16, 00:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss