Vad behöver man för att dela upp en bild på 9 st plasma skärmar?
Alltså inte samma bild på varje skärm utan det ska bli som en jätte stor bild av alltihop.
Någon som vet vart man kan vända sig för att fixa det?
Vad behöver man för att dela upp en bild på 9 st plasma skärmar?
Alltså inte samma bild på varje skärm utan det ska bli som en jätte stor bild av alltihop.
Någon som vet vart man kan vända sig för att fixa det?
Antingen behöver du 9st grafikkort och nått speciell skit till Windows för jag tror inte att det klarar det som standard...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
glömde kanske säga att källan ska vara DVD
Finns det ingen typ box som man kan plugga in källan i som sedan delar upp den till 9 mindre delar och sedan ut till varje TV så det bildar en stor bild....
Då ska du nog ta kontakt med nån form av specialliserad ljud/bild firma... Typ som fixa större evenemang... Tror inte Hobex eller nått sånt har sådana saker... Kostar nog en del också...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Stämmer bra det Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas,
PMa mig (då reklam säkert är störtförbjudet i det här forumet) så kan jag rekommendera firma för det.
du har PM :wink:Ursprungligen postat av eviln
Saker som är förbjudna står i reglerna.Ursprungligen postat av eviln
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.