Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: rejj [nyhetsbrev@comhit.net] ComHit Poker Challenge #2

  1. #1

    rejj [nyhetsbrev@comhit.net] ComHit Poker Challenge #2

    Kan ni inte ställa om så det skickas i html format och inte som detta skäpet.

    Content-type: text/html; charset=iso-8859-1

    Reply-To: nyhetsbrev@comhit.net
    X-Mailer: ComHit.net

    <font size="2">Bara 3 dagar kvar...</font> <font size="2">

    ... till ComHit Poker Challenge #2.
    Vi kommer att köra turneringen på ladbrokes pokerklient.
    Den hittar Ni här <a href="http://www.ladbrokespoker.com/download/">
    http://www.ladbrokespoker.com/download/</a>




    Kostnaden för att vara med är endast 8$+0.8$ (ca. 70 SEK).

    Lösenordet för att kunna anmäla sig till turneringen, som vi på ladbrokes
    valt att kalla enbart för ComHit Poker Challenge , är <font color="red">dm7020</font>.



    Sök efter ComHit Poker Challenge bland multi-table-turneringarna, och Ni ska finna vår turnering.</font>

    <font size="2">Anmäl Er idag, vänta inte till sista dagen!

    </font><font size="2">Vi i ComHit Crew vill passa på att önskar Er riktigt God Jul!</font> <font size="2"></font><font size="2">

    Jag hoppas verkligen att vi syns i pokerturnerningen, jag kallar mig för det
    mycket påhittiga namnet: comhit . </font></p>

    <font size="2">Det vore enormt roligt om Ni, xxx , kunde vara med!</font> <font size="2"></font></p>

    <font size="2">Med Vänliga Hälsningar
    rejj</font><font size="1"> </font><font size="1"></font></p>

    <font size="1">Du får detta meddelande då du valt att få nyhetsbrev från ComHit.
    Vill du inte längre ha nyhetsbrev, ändrar du det i din profil.</font></font>
    </p>

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Om du sökt innan så har denna fråga varit uppe flera gånger.

    Det skickas i HTML-format. Jag får den i html-format, och många andra med.
    Men det finns många som får den i oformaterad text, och det vet vi inte varför. Det finns inga märkbara fel i scriptet utan där ser allt okey ut.

    Öppnar du den i outlook eller på gmails webmail?

  3. #3
    "Om du sökt innan så har denna fråga varit uppe flera gånger. " Sant men vad är lösningen?

    "Öppnar du den i outlook eller på gmails webmail?" Ser likadant ut i båda två.

    Jag får flera html mail utan problem i boxen och det typiska är att det är fel i utskicket när det blir på detta viset.

    Mvh
    Magnus

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Magnus_1
    "Om du sökt innan så har denna fråga varit uppe flera gånger. " Sant men vad är lösningen?

    "Öppnar du den i outlook eller på gmails webmail?" Ser likadant ut i båda två.

    Jag får flera html mail utan problem i boxen och det typiska är att det är fel i utskicket när det blir på detta viset.

    Mvh
    Magnus
    Vad lösningen är?

    Ja hmm.. vänta nu ska vi tänka... är problemen fortfarande kvar... hmm... ja det är dom... vad kan det då betyda? att vi inte kanske vet lösningen på problemet..

    du får gärna komma med lösningen. tas gärna emot.

  5. #5
    Någon mjukvarubrandvägg kanske som spökar?
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Ligger ingen sådan på servern iaf, dock finns det en hårdvarubrandvägg. Men förstår isåfall inte varför 90% av mailen blir html, och resten oformaterade.

  7. #7
    Felet borde bli då mailet blir till. Html koden ligger ju i mailet som infogad text. Du får gärna provskicka några till mig om du har några varianter. Prova även att vidarebefodra ett som ser ok ut till mig så får vi se hur det då ser ut.

    //Magnus

  8. #8
    Vissa mail som har HTML koder blir hästrumpajambalajja om man kör med Mozilla Thunderbird, så jag tror inte att felet ligger hos Comhit utan hos slutanvändaren.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  9. #9
    Jag kör "vanlig" explorer.

Liknande ämnen

  1. ComHit Poker Challenge!
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 19:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss