Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: NewCS, Evocamd (eller Mgcamd)

  1. #1

    NewCS, Evocamd (eller Mgcamd)

    Hej!
    Jag vill köra NewCS som server (7020s) och Evocamd (eller Mgcamd) som klient (1st 500s LAN och 1st 500s WAN (till stugan)). Var kan jag hitta en bra guide, eller en bra beskrivande tråd för detta ändamålet. Nu kör jag "Newcamd - Cardserver 6.04" och det är inte stabilt. Hoppas att det finns någon som kan hjälpa, ge lite ledning eller tips.
    Tack på förhand!
    /Jonas

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    "Nu kör jag "Newcamd - Cardserver 6.04" och det är inte stabilt."

    Hur menar du?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Det fryser hos klienten som jag har i stugan, jag får starta om cam eller bryta strömmen för att det ska funka, den lokala klienten funkar. Jag har hört att man slipper den här typen av problem om man kör NewCs som server och Mgcamd som klient. Men hur ska man göra?
    /Jonas

Liknande ämnen

  1. MGCAMD 1,30C eller D i DM800
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 17:02
  2. [LÖST] newcs och mgcamd
    Av mjewp i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 20:59
  3. relook / newcs / evocamd
    Av cmuarg i forum DGStation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 15:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss