T-Bird // Om det nu e så som du säger då undrar man ju varför det överhuvudtaget finna manualer eller har jag fel? Förstår mig inte på ditt svar och kan inte hitta en regel i detta forum som säger att man inte får ställa en sådan fråga! Så min fråga är hur en CREW kan enns kommentera mitt inlägg?
Johan // Nej jag har inte tid till detta men får jag hjälp att lösa det då lär jag mig som precis alla andra och vet inte om du är läskunning, jag skrev att jag betalar för den som hjälper mig men det kanske gled förbi dina ögon eller ville du inte se det? Javist kan man kalla det att få det på ett silverfat men jag e berädd att betala för det för att min TID inte räcker till. Det står ComHit Crew på både dig och inlägget innan och jag förstår inte att ni enns lägger er i detta, verkar inte vara ett seriös forum detta och jag har sett inlägg från CREW innan och jag blir häpen över dom svar ni ger. Jobbar själv som ASP programerar och vet vad man måste hålla sig till men här verkar det inte gälla.
SKÄRPNING NU CREW FOLKET!