Sidan 8 av 10 FörstaFörsta ... 678910 SistaSista
Resultat 71 till 80 av 96

Ämne: Teckning av Muhammed

  1. #71
    Ingen tryckfrihet,religionsfrihet eller åsiktsfrihet överhuvudtaget efter "attackerna" kanske?
    Så skönt det ska bli... :tyst:
    ___________________________
    We do not see things as they are,
    we see things as we are!!

  2. #72
    Inget att oroa sej för. Med Laila Frejvalds som utrikesminister finns det ingenting att oroa sej för.
    Hon vet hur sånt här ska hanteras.

    mvh
    dickus
    7.62mm - One size fits all. xx/

  3. #73
    Det artar sig, nu har dom eldat upp Sveriges, Norges å Danmarks ambassader i Syrien. Känns väl som en rätt OK reaktion för att nån ritat ett par fåniga teckningar...., eller.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #74
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Det artar sig, nu har dom eldat upp Sveriges, Norges å Danmarks ambassader i Syrien. Känns väl som en rätt OK reaktion för att nån ritat ett par fåniga teckningar...., eller.

    mvh humlan.
    Mmm man kan fråga sig det. Nu är det bara att vänta på när blodet börjar flyta.
    Sen tycker jag vi omplacerar våra utlandstyrkor till Syrien, dom gör bättre nytta där än i Afganistan. Dör någon svensk för att någon dansk målat en teckning så tycker jag vi sopar rent i hela mellanöstern. Det är förjävligt hur muslimerna beter sig:evil:
    Sen kan inte Muhammed här på forumet försvara sig med att det är bara är en liten klick som beter sig på detta viset. För jag jag har inte ens sett någon ursäkt från regeringen i Syrien efter uppeldandet av ambassaderna.

  5. #75
    Håller med Mozer och vore det en klick som betede sig så där så skulle det ju inte va första side nyheter VARJE dag.

  6. #76
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Och Profeten Muhammed är inte desamma som Göran Persson för Göran Persson e inget religiöst. Så därför e de inte samma sak.
    Kanske finns extrem sossar som dyrkar Persson å tror att han kommit till makten för att frälsa Sverge :lol: och vill kalla sin tro på Göran förRreligion. :lol:

  7. #77
    Citat Ursprungligen postat av corestel
    Om det är några icke troende som gör en nidbild så borde det väll inte bli denna uppståndelse :?:
    Om det är muslimer själva som gör en sån sak skulle jag förstå förargelsen för då
    vet dom rimligtvis själva att det dom gör är fel eller :think:
    Varför va det inte du som skrev det här muhammed_3 :roll: :?:

    Hahaaa snyggt att quote'a sig själv ehhrr? :shock:
    ___________________________
    We do not see things as they are,
    we see things as we are!!

  8. #78
    Tycker det börjar gå förlångt

    Saxat från aftonbladet

    Muhammed avbildad i svensk lärobok
    En svensk lärobok för mellanstadiet innehåller två avbildningar av profeten Muhammed. Boken heter Religion och är utgiven på förlaget Almqvist & Wiksell 1993. Den används bland annat på Hagaskolan i Varberg, skriver Hallands Nyheter.

    -Plågsamt att bilderna finns kvar i undervisningen. Nu förefaller ansvaret ligga på de skolor som inte visar respekten, säger Abd al Haqq Kielan, talesman för Sveriges muslimer, till tidningen.
    Aftonbladet text-tv
    Publicerad: 2006-02-06

  9. #79
    Gäst
    Jepp! muslimernas uttalanden blir mer och mer sektbetonad. Höras men inte höra!

  10. #80
    Nog är Muhammed avbildad alltid. :wink:

    Länken hittad på GK:
    http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/

    El L :lol: kk :lol:

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss