-
Medlem
Undersökningsavgift
Goddagens. Efter att ha konstaterat att det är fel på min dreambox, vände jag mig till inköpsstället( neptunsat) för att höra hur jag skulle gå till väga när jag skickar boxen i retur mm. Den var ju inköpt i september så det är ju en garantigrej. Jodå, det var bara att skicka tillbaka den så skulle de göra en felsökning. Men "OBS, vi tar ut en undersökningsavgift på 300:- ifall det inte är nåt fel på den." :shock:
Så svarade de. Har de rätt att göra så? Det är ju en garantigrej. Är det praxis i branchen att ta ut en avgift? Jag trodde att när det går på garantin så är det bara att laga och se glad ut. Jag skickar ju inte tillbaka en helt fungerande box. Vad göra?
Hogga
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler