Paddy97 har rätt. ProjectX gör jobbet snabbast och bäst har prövat alla olika program i många långa nätter. Gjort några DVD:n av filmer. Tillagt undertexter och då man kommit på vilka inställningarna skall vara så funkar allt perfekt. DD 5.1 ljud och allt om sändingen varit sådan. Först Project X (bort med överlopps i slutet och i början, reklamerna. Markera chapters på passliga ställen.) Sedan ReJig med vilken man gör om det som ProjectX gjorde till tvättäkta DVD med allt som där hör till. ProjectX klarar av att synkronisera ljud och bild med rätt kryss i rätt ruta i inställningarna helt själv. Subtitle Creator använder jag om jag hamnar att skaffa text utifrån. Lättast att få textningen rätt timad är att efter att DVD filerna är gjorda utan text öppna filmen i subtitle creator ta fram texten och tima den och då den är på rätt så spara den med annat namn och kör ReJig igen med dessa texter.(01 15 00 07 är uppifrån och ned färgkoderna i Subtitle Creator som gör texterna synliga och vita då allt är färdigt.) Hoppas dessa råd är till nån hjälp för nån. Tog mig länge att forska mig såhär långt. Vi hörs.