Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Registrera sig på SweBits.org helt omöjligt

  1. #1

    Registrera sig på SweBits.org helt omöjligt

    Nu har jag försökt registrera mig på swebits med jämna mellanrum sedan ett par månader tillbaka utan lycka. För det mesta säger den att medlemsantalet är fyllt - men ibland får man fram ett formulär. Varje gång jag fyllt i klart så får jag error att maxantalet är uppfyllt..

    Någon som har ett bra knep?

  2. #2

    Swe bits

    Du får fortsätta o prova jag fick hålla på några ggr innan det gick var precis inne där var lediga platser kvar. Mvh Rockan P.S.Dom håller på att byta servrar så det går ofta väldigt trögt att komma in det blir säkert bättre när dom är installerade D.S. 8)

  3. #3
    Tycker det är frustrerande att man får fram formuläret, fyllt i de, för att sedan nekas inträde. Hur kul är det?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Ahh, änligen lyckades jag.

  5. #5
    Lyllos dig. Vad gjorde du?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    hehe, det är en bra sida det.. har över 1 Tb om man lägger ihop upp och ner

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Lyllos dig. Vad gjorde du?
    När jag hade beklagat mig här så testade jag igen. Fick upp registreringsformuläret och fyllde i. Fick svaret att mailadressen redan används - så då kollade jag min mail. Tydligen hade jag lyckats i ett av försöken innan när jag fick ett felmeddelande...

    Däremot så fattar jag inte hur man söker efter torrents på den sidan...ska man behöva browsa efter det man vill ha? Råkass i så fall...

  8. #8
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Lyllos dig. Vad gjorde du?
    När jag hade beklagat mig här så testade jag igen. Fick upp registreringsformuläret och fyllde i. Fick svaret att mailadressen redan används - så då kollade jag min mail. Tydligen hade jag lyckats i ett av försöken innan när jag fick ett felmeddelande...

    Däremot så fattar jag inte hur man söker efter torrents på den sidan...ska man behöva browsa efter det man vill ha? Råkass i så fall...
    swebits är den bästa svenska torrent siten. Just nu är den seg som satan pga. serverbyte men snart så kommer det bli bra fart igen.

    Finns en sökfunktion, men tänk på att det bara finns releaser från 14 dagar. Du får se till att bli power user och requesta saker om du vill.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Lyllos dig. Vad gjorde du?
    När jag hade beklagat mig här så testade jag igen. Fick upp registreringsformuläret och fyllde i. Fick svaret att mailadressen redan används - så då kollade jag min mail. Tydligen hade jag lyckats i ett av försöken innan när jag fick ett felmeddelande...

    Däremot så fattar jag inte hur man söker efter torrents på den sidan...ska man behöva browsa efter det man vill ha? Råkass i så fall...
    Sök funktionen suger väldigt på den sidan... Så man får browsa efter det man letar.
    Annars är det bara att hänga med på det som är nytt och ta det direkt....

    Och ett tips är att ställa in så man seedar i högre hastighet än vad man tankar ner i så man alltid har en ratio på mer än 1.00
    Tar ju iofs längre tid innan det kommer ner....

  10. #10
    sök funk ligger ner medan dom byter server

Liknande ämnen

  1. Swebits
    Av tolare i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 13:49
  2. Swebits?
    Av Atrix i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 20:16
  3. swebits
    Av fbk1 i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-06-28, 14:25
  4. Registrera på StopStop.
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-26, 17:01
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 13:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss