Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Registrera sig på SweBits.org helt omöjligt

  1. #11
    Är swebits verkligen så bra? Jag hade ett kionto för ganska länge sen där, men det är säkert borta nu eftersom jag inte använt det på aslänge. Tyckte mest et bara var en massa tv-serier och liknande. Själv håller jag mig till Torrentbytes, emn inte heller den gillar jag. Jag vet inte vad det finns för andra som är bättre heller. Elitetorrents var grym, men det är väl snart ett år sen dom torskade. :-/
    Nollvision i skogen

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av cichlidae
    Är swebits verkligen så bra? Jag hade ett kionto för ganska länge sen där, men det är säkert borta nu eftersom jag inte använt det på aslänge. Tyckte mest et bara var en massa tv-serier och liknande. Själv håller jag mig till Torrentbytes, emn inte heller den gillar jag. Jag vet inte vad det finns för andra som är bättre heller. Elitetorrents var grym, men det är väl snart ett år sen dom torskade. :-/
    jo jag tycker då den är riktigt bra.

    Är väl för att dom har rätt hård krav för att filmerna ska få ligga där som gör dom bra, så man fåt ju typ alltid bra kvalite på gejerna man tankar hem.

    Är iaf mycket bättre än TPB :P

Liknande ämnen

  1. Swebits
    Av tolare i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 13:49
  2. Swebits?
    Av Atrix i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 20:16
  3. swebits
    Av fbk1 i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-06-28, 14:25
  4. Registrera på StopStop.
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-26, 17:01
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 13:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss