någon som vet när övriga försäljare kommer få in 500s på lager UTAN porr-abnm. vart är billigaste priset då? www.technistore.se har ju iaf för 1895.- (ej på lager)
någon som vet när övriga försäljare kommer få in 500s på lager UTAN porr-abnm. vart är billigaste priset då? www.technistore.se har ju iaf för 1895.- (ej på lager)
De finns inte utan abb.Ursprungligen postat av teebees
De finns massor med likadana trådar.
www.satpro.se har hemma i lager för leverans... dock med abb men det gör ingen skillnad på priset... det är bara som följer med från dream-multimedia...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
det är väl klart det kostar extra... varför tar dom ett så höt pris då? såldes ju för under 2000.- tidigare av andra försäljare. rätta mig om jag har fel.
Alla skickar med abb.
Priset beror förmodligen på att dom just nu har monopol på mottagarna, de finns som sagt inga som har dom på lager.
Priset är högt p.g.a. många olika saker... Men dom har fått betalat lite extra för att få tag på dessa... Därav det höga priset...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Tror att ett bra alternativ är att köpa en från tyskland 189 euro... + frakt.
Njoo... MEN tänk på en sak... Garantin gäller inte i sverige då! Så får du en med t.ex. kass tuner så måste du skicka ner den till tyskland igen och sen vänta på att få en ny...
Det är ju riktigt skönt att man införskaffade sin DB 500c i rättan tid. Köpte min på Technistore för 1800:-, inget abb, inget tjafs.
En riktigt trevlig affär att göra buisness med. :P
El L :lol: kk :lol:
Technistore skickar med abb, annars blev du lurad.