Hej ! Jag har ett så djävla stort problem med min Dm7020 kan någon av er vara snälla och ge mig lite råd vad jag kan göra.

Har konto och allt jag ska behöva för att det ska funka, har även lämnat den till en kille som ska vara GRYMT duktig på at fixa till dom iof så fixade han den i dag så pass att det att se på tvn ett tag tills att jag ändrade lite i kanal listan.. INGET mer rörde jag. I alla fall då fryser bilden och sedan blir alla kanaler svart. Då ber jag han fixa det hem i från honnom och det går bra han får till det igeg, frid och frjöd han sa att den tycktes ha resetat och det var "orginal" newcamd.conf han bytte ut den igen, av vilket den började fungera. Hur som helst efter ett par timmar satt jag och tänkte ordna till lite i Bouketten "eller" vad det nu heter då fryser bilden igen och det blir svart så fort jag zappar.! VAD FAAAAAAAN ÄR FELET?!

Meddelandet som står på bilden är på CD kanalerna = inget bara svart efter att info texten är borta på V****T kanalerna = This service could not be descrambled

snälla kan någon hjälpa mig! :-( :-( :-(