bor på landet=där lyktstolparna slutat och lysa...(inga grannar som bor permanent!)Ursprungligen postat av ibi
bor på landet=där lyktstolparna slutat och lysa...(inga grannar som bor permanent!)Ursprungligen postat av ibi
hehehe ja granar är det nog gott om, förlåtUrsprungligen postat av ibi
ops:
En rolig länk som jag hittade, väldigt OT men grymt rolig. Har du kastat ut grannen?
Du vill altså inte säga upp ditt abb, du vill inte dela ut dit kort. Känner du inga folk? Siter du ensam hemma dygnet runt? För att köra cs så behöver du ju inte dra en sladd mellan varje hushåll
Av allt den infon jag har fått från dej så är de omöjliggt att få de billigare. Du vill ju bara åka snål sjuts på andra & inte lägga ut en krona sj.
För att CS ska fungera bra måste man ha bredband, det finns inte överallt. Med modem blir det nog dyrare än det redan är. Och snälla, läs igenom dina inlägg innan du postar dem.Ursprungligen postat av Snouser
Han har ju bredband.
Hopp, missade det. Jag ber om ursäkt.Ursprungligen postat av Snouser
Hmmm.
Tror inte att han har bredband utom "lokalt" i huset. Då är faktiskt ett BRA alternativ att köra med GPRS-telefon, då de tar betalt för varje överförd mängd data INTE uppkopplad tid. Du kör för typ 10:-/dygn. Funkar perfekt. Kör så i stugan när man är där.
OBS: Blanda INTE in Bill i en sådan lösning för då blir det DYRT.
Lycka till
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Okej, du vill inte dela med någon (förstår dock inte varför) så svaret är fortfarande: Nej du kan inte få något billigare abbonemang.Ursprungligen postat av gusgez
Haha, den här tråden har allt!Ursprungligen postat av Snouser
-Vill ha gratis TV.
-Gnäller på stavfel, "GRAMMATIKEN".
-Vilket OP är bäst (du är kungen på detta MatKoh...)
ComHit rules!
ja visst är den kul! trist bara att den inte ledar någon vart...Ursprungligen postat av Atrix
vad är det folk inte fattar?! jag har bredband (Telia 8/1; därmed inga "lokalt" bredband bara) och jag är villig att betala, dock inte lika mkt som idag...så vad göra?