Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 36

Ämne: få viasat utan att betala något?

Ska man vara petig så heter det ju likadana, inte lika dana :P

Citat Ursprungligen postat av gusgez
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Kolla cardsharing-forumet
    ok...nu har jag kollat...problemet är att jag absolut inte vill dela mitt ordinarie programkort i varken viasatboxen eller canaldigital boxen utan bara göra allt billigare...(utan att sluta abonnera på alla kanaler...)
    Och varför vill du inte dela?

Citat Ursprungligen postat av ehrlin
    ok...nu har jag kollat...problemet är att jag absolut inte vill dela mitt ordinarie programkort i varken viasatboxen eller canaldigital boxen utan bara göra allt billigare...(utan att sluta abonnera på alla kanaler...)
    ...för att jag inte behöver dela mitt enda kort. Jag sitter ju där jag sitter och har bara TV på ett ställe hemma. Däremot vill jag göra det billigare...

Så vitt ja vet så blir de ju billigare & kanske t.om gratis.
    Du ska inte tro att de bara är å knappa in en kod på TV:n och helt plöttligt så betalar du 100:- i mån isf 399:-

Ja förstår inte riktigt vad du är ute efter, de endra (kända) möjliga i dag är CS.

...för att jag inte behöver dela mitt enda kort. Jag sitter ju där jag sitter och har bara TV på ett ställe hemma. Däremot vill jag göra det billigare...
    Okej. Men mina mattekunskaper säger att en månadsavgift på 500kr delad på 10 personer blir 50kr. Och 50kr är billigare än 500kr. Rätta mig om jag har fel.

Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Du ska inte tro att de bara är å knappa in en kod på TV:n och helt plöttligt så betalar du 100:- i mån isf 399:-

Ja förstår inte riktigt vad du är ute efter, de endra (kända) möjliga i dag är CS.
    ja kan ha missuppfattat CS...men för mig är det att man delar upp ett lagligt abg. hos tex boxer eller canaldigital så att man kan se flera olika kanalar på flera tv aparater utan att tex skaffa ett s.k. tvillingkort (och därmed öka utgifter/mån). Är det helt fel?

PS. Sen har jag ingen att dela med...bor ute på landet utan bredband...

Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    311 gånger
    Hmmm.

Du har väl flera TV-apparater, går utmärkt att dela hemma oxå. Köp bara fler DB.

Lycka till
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

ja kan ha missuppfattat CS...men för mig är det att man delar upp ett lagligt abg. hos tex boxer eller canaldigital så att man kan se flera olika kanalar på flera tv aparater utan att tex skaffa ett s.k. tvillingkort (och därmed öka utgifter/mån). Är det helt fel?

Okej har du ingen fast uppkoppling så är svaret: Nej du kan inte få något billigare abbonemang.

Okej har du ingen fast uppkoppling så är svaret: Nej du kan inte få något billigare abbonemang.
    jo egentligen har jag väl det (Telia 8/1) men jag ville få Er all bort från tanken att jag vill dela ...vill ju bara ha det billigare...Där TV står är det bredbandet trådlöst 54 Mbit, så..vad kan göras?

Säg upp abb o titta på granens!

Liknande ämnen

1. Många tv-kanaler utan att betala?
    Av Rävarn i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 16:04
  2. få canaldigital utan att betala något?
    Av gusgez i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 13:57
  3. Är thomson viasat ej uppgraderad något att ha?
    Av atomictom i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 18:21
  4. Canal+ utan att betala
    Av Chief_Ryback i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 16:09
  5. Viasat utan conaxkort
    Av Bond007 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 20:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss