Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Det händer inte så mycket på CH - inga nya TV-kanaler...

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Det händer inte så mycket på CH - inga nya TV-kanaler...

Är det fler än jag som tycker att det inte händer så mycket hos CH? Inga nya kanaler erbjuds (MTV-Base, MTV-Hits, VH1 Classic mfl saknas).

En annan sak jag upptäckt är att Music Choise (massa musikkanaler) slutat fungera. Enligt CH finns de bara med som bonus i 8 favoriter men jag kunde naturligtvis betala EXTRA för att få de. Har för mig att MC ingick i samtliga kanal-paket, men inte enligt CH.

Fler kanaler till CH tack.

Re: Det händer inte så mycket på CH - inga nya TV-kanaler...

Citat Ursprungligen postat av legendshine
    Är det fler än jag som tycker att det inte händer så mycket hos CH? Inga nya kanaler erbjuds (MTV-Base, MTV-Hits, VH1 Classic mfl saknas).
    Flera nya kanaler har i veckan fått tillstånd att sända i det digitala marknätet. Räkna med att dessa nya kanaler, när de startar, även kommer att dyka upp i Com hems digitala nät. Det handlar om kommande kanaler som TV6, Aftonbladet-TV, Non Stop Film och Kanal 5:s nya "pluskanal".

Liknande ämnen

1. Inga kanaler (LÄS)
    Av the_00_one i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 22:46
  2. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 10:14
  3. Inga kanaler?
    Av WYX i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 06:58
  4. Inga kanaler
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 11:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss