Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: AU kort?

terror
    Gäst

AU kort?

Finns det något AU kort som klarar PPV??? :?:

Om du beställer ppv event till kortet du läst av så funkar det ju men inte annars.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

terror
    Gäst

ok..

Ok, finns det inga såna AU kort att köpa?

tror nog inte att det går att få AU på PPV, eller?

aukort

Det finns tydligen kort , fast vad jag vet så e de den äldre sorten . Dvs att det e några år och kostade då en hel del . Fast man borde ju kolla vad de e för filer.... Jag har iaf polare som ahr korten :shock: :shock:

Om au PPV

Hittils är det bara "kompisar"som man trot har såna kort, vill inte ifrågasätta någon, men det som skulle vara intressant är om någon berättar hur man fixar au till PPV om det verkligen är mögligt
    Tack

Är en "kompis"

Jag är en av "kompisarna" som ni pratar om och har ett kort med au för ppv. Kan inget om sånt här men kan ge lite info:

- Köpte kortet för ca ett år sedan för 600 pix.

- Ibland försvinner ppv-sport och film (verkar vara vid kodbyten) men återkommer oftast inom någon timme igen.

-Jag fick remota ppv-sport en gång för ca ett halvår sedan (det hade gått en vecka utan kanalerna "kommit tillbaka")

Har nu beställt en mp3.5 för jag tänkte kopiera kortet till några polare som också vill ha...

Vad ska jag kolla efter för att se "hur de gjort" när de har tillverkat ett sånt kort?

Kan man göra hur många kopior som helst på ett au-kort?

:roll: :roll: Med fungerande AU för PPV skulle inte bilden försvinna och man skulle inte behöva remota när comhem sänder via OC
    Om g.k.är inte lås då går det att kopiera.

Au

Tror nog att ppv kör sa och ibland ua..

Citat Ursprungligen postat av allierad
    :roll: :roll: Med fungerande AU för PPV skulle inte bilden försvinna och man skulle inte behöva remota när comhem sänder via OC
    Om g.k.är inte lås då går det att kopiera.
    Vadå lås? Kan kortet vara låst på något sätt?

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss