Visst är det som hevi & Leatherface säger, och håller nog med dom om mycket.
Jag vet dock att Co*ax är hackat, men antar att Via**css också är hackat, hurvida N*S är hackat vet jag inte, men kan gissa att det är det.

En av anledningarna till att dessa inte är publika är troligen på grund av vad som hände i slutet av D2Mac´s tid (Analoga krypterings systemen) och början av Digitala kod systemen DVB. Man lärde sig en hård läxa efter att informationen läkte till till "Amatör hackare" och Medlemmar av så kallade Bruteforce team som inte kunde hålla informationen för sig själva.
Man spred så kallade Management keys överallt och det dröjde då inte länge innan Bolagen bytte krypterings system.

Samma sak hände när Can***tal först bytte till Co*ax, de första uppsättning korten hade en "bakdörr", så sände man rätt information till kortet så dumpade kortet kod nycklar. vad jag förstår så bytte Can*tal ut alla dessa kort som täppte till denna "bakdörr".

Och efter som i ungefär samma skede kom ett avkodnings emulator vid namn LinCardEmu som kunde avkoda både Co*ax och Via**css så misstänker jag att dessa system redan då var hackade.

Men lyckligtvis så har dessa Crackers som knäckt systemen inte spridit någon information om systemen vidare till så kallade "Amatörer", så har vi idag nu möjlighet till CS iallafall.
Visst finns det säkert piratkort, men vem är intresserad av dessa då vi som sagt har DreamBox och CS :-p