Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: COMHEM

  1. #1

    COMHEM

    hej,
    Kula att se att det händer skar på comhit siten, det var ett tag sedan jag var här!
    Det jag undrar över är om det nu finns något sätt att se på comhem's alla kanaler via någon box (vill inte sätta upp parabol,etc)? har läst mycket om dreambox!
    Men det jag vill veta är exakt vad jag behöver för att se alla comhem's kanaler samt att boxen ska vara någorlunda framtidssäker!

    Vet att det säkert finns information någon stans men det har blivit mycket info nu här på comhit (vilket är bra) så det är lite svårt att hitta!

    SNÄLLA KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED REKOMMENDATIONER ELLER NÅGON LÄNK JAG KAN LÄSA MER PÅ!?

    // Nisse

  2. #2
    Först å främst behöver du ha ComHem i väggen. Har du det så införskaffar du en Dreambox 500c.
    Efter det så är det bara en cardsharinggrupp som gäller.
    Men som sagt, det finns mängder med info, både här å på andra ställen.

    El L :lol: kk :lol:

  3. #3
    Om du vill se alla kanaler så är det bara att betala eller skaffa en dreambox och dela ett kort "cardsharing" med andra och då dela på kostnaden.

  4. #4
    och hur lätt är det att hitta en cardsharinggrupp? jag har luskat ett bra tag men inget resultat.. känns ju lite meningslöst att köra cardsharing på 2. bättre än att köra själv iofs

    finns det något bra sätt annat än den tråden här på forumet?

  5. #5
    1: Kontakter å åter kontakter
    2: Många polare med ComHem

    El L :lol: kk :lol:

  6. #6
    Det fungerar även att fiska lite på forumet, jag lyckades!

    Jag hade annars en reservplan på att sätta upp en egen server då det finns väldigt många som är intresserade av att vara klienter.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss