Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ska man köpa 500-C eller vänta?

  1. #1

    Ska man köpa 500-C eller vänta?

    Tänkte om någon vet om det kommer en nyare vaiant som är ungefär likvärdiginom den närmsta tiden, behöver inte vara hårddisk med...?

    Eller ska man slå till på en 500-C?

  2. #2
    7025 varianten finns, den har utbyttbara tuners. Kostar 5500:- ungefär.
    Sedan kommer (om allt är som de ska) 8000, men den kommer att ligga runt 6500:-

    Så ska du "bara" kolla på tv lr köra cs så räcker 500 modellen gott å väl.

  3. #3
    Hur bra funkar Cardsharing..mellan säg 2-3 st DM500C burkar ?
    Är det rock-solid?

  4. #4
    Ska de bara Ni bara ha 3 boxar innom nätverket så har de ingen betydelse. De går att köra upp till 10st dreamboxar om man har en dreambox som server.

    Dreambox modellerna 70XX är för HDD och liknande och ska ni inte ha de så har de ingen som hällst betydelse.

  5. #5
    De går att köra upp till 10st dreamboxar.

    Är 10st spikat på nått sett? eller är det bara hur det verkar funka i verkligheten?

  6. #6
    10 st är vad som är utprovat att ett kort kan svara på sen kan det bli problem.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag håller på med ett litet privat test för skojs skull... Just ni har jag 34 aktiva användare på viasat/canal digital... På newcamd 6.02... 1 user har AU.. Allt funkar utan problem än så länge... Jag rekommenderar inte att köra detta skarpt utan jag gör det mest för att testa när korten lägger av...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    har du tillgång till 34 boxar?

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    japp... släkt å vänner å lite okända kompisars kompisars kompisar typ... har tagit lite tid men det rullar på nu...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Ska man köpa 500 HD eller 800?
    Av Rolv i forum Dreambox
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 07:35
  2. Ska man köpa eller vänta?
    Av XRay i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-04, 08:47
  3. Köpa nu eller vänta ?
    Av aceman29 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 22:59
  4. Vänta med att köpa ComHem box??
    Av Scorpio i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 11:22
  5. [LÖST] Ticket fel eller bara att vänta på koderna?
    Av Steven- i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-16, 21:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss