Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: hur gör jag ett au kort + ticket

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

hur gör jag ett au kort + ticket

hur gör jag ett au kort viasat+ ticket, har inget org kort vill ha au på tilcket + andra kanalerna hur gör jag????

niltz
    Gäst
    det blir nog svårt. du måste få filer som är från ett guldabbonenemang och inte ens då är det säkert att du får ticket. om du inte har nån kompis med såna filer får du det nog svårt. är nog ingen som delar med sig av sina filer

Annars så får man gå med och söka efter "nyckeln" till Via2.
    Genom att söka aktivt efter denna nyckel ökar ens förtroendepoäng och man får tillgång till olika Mknycklar för att göra sitt eget kort.
    Det är dock en bonus att man får detta, man letar ju efter nyckeln till Via2 eller hur?
    Man kan sedan ta dessa olika Mk:s och sätta ihop en fil som tar ALLT och bränna ner den till ett kort, sedan är det bara att titta på TV till ögonen blöder.

Mvh CHBG

Sök på forumet, alla information du behöver finns på forumet och under guider i min signatur!

//Stimo

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-05, 18:23
  2. AU Ticket
    Av svab i forum Viasat
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 18:20
  3. au ticket
    Av kimm i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 00:29
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 02:35
  5. [LÖST] ticket
    Av nærvæ i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 14:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss