Tja, vore jag tuffe batong den dagen skulle jag nog ge dig 1 år minst med den skitattityden. 30 km/h finns där av en anledning. Även om 1 av 10 ramlar av pinn vid påkörning i 30 km/h ska du inte glömma att ungar inte klarar en smäll med en bil på samma sätt som en vuxen. Att man sedan sätter 30 gräns i hela städer är fel, men det kan även vara välmotiverat och vilket som är det till för att följas. Jag har själv kört på två personer, båda vuxna, genom åren. Båda for ut på vägar där det finns lite hinder, men likväl förbannat skulle de fara ut med cykel eller hoppa ut framför bilen ändå. Farten var lägre än 30 km/h men likväl bröt den ene benet, medan den andre klarade sig fint. Fast oavsett om de skadades eller inte, kan du inse vilken hemsk upplevelse det är att köra på någon? Att se deras ansikte nästan klistras fast i vindrutan? Kan du inse hur det är för den som blir påkörd? Kan du då inse hur det skulle vara med ett barn? Idiot som du är klarar du nog inte det.

Jag brukar f ö skriva överklaganden till LR åt klienter, varav en del är körkortsärenden, men i ditt fall och med den sketna attityden skulle du aldrig få hjälp av mig.
Därför är mitt råd följande: Ta ett lån så att inte fogden kommer. Antagligen skjuter du väl honom annars, med tanke på den rättshaverist du verkar vara. Ta därefter semester under de där två månaderna och tänk över din situation och ditt beteende. Var glad att det inte blir värre. I stället för att träffa snuten hade du kunnat träffa min unge och då hade ditt öde blivit bra mycket värre. F ö, kärringen kan dessutom behöva "övningsköra" lite. Jag vågar sätta huvudet på att hon kör bra mycket bättre än du och inte blir av med lappen i första taget.