Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Tysk Digital TV

Tysk Digital TV

Hej ndrar om det går att ta in Tysk Digial TV med någon bra rikt antenn?
    Fungerar vid Högtryck en längre tid på sommaren tex.
    Men ur är et över hela året?

M.V.H Peter i Daby.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Då får du bo LÅÅÅÅNGT ner i skåne... Typ Ystad eller nått om du ska kunna köra det året om... Jag vet jag fick in ett par olika tyska kanaler när jag sökte kanaler ibland när jag bodde nere i Simrishamn... Dock körde jag med antenn mot Hörby så vetefan om den på nått sätt plocka upp signalen och skicka den vidare eller nått...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Varför inte med parabol. Då kan du få in alla möjliga tyska kanaler, de flesta FTA. Och det, hela året om.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Helt riktigt... Finns gott om sånt på Astra
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Tja, bor du högt upp och inte alltför långt från havet (södra Öresund och Östersjön) så att du har någorlunda "fri sikt" mot Tyskland ska det gå med en rejäl rikt. Kanske inte varje dag, men ibland. Har fått in digitalt från sauerkrautland ett par gånger när det var kondis, men det är inget jag skulle satsa på. 99% av det du kan få in på tyska DVB-T får du in på parabolen. Det du inte får in på parabolen är inte värt besväret. Tro mig! Jag får in tyskarna dagligen, medan DVB-T signalerna endast går in när det är kondis. De signalerna är nämligen mycket svagare...

Ok Tack för alla era svar.

Liknande ämnen

1. Dolby Digital på Canal Digital?
    Av qbjorn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-05, 13:40
  2. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48
  4. Sky Digital
    Av patrickp i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-11, 10:25

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss