Tack
jag blev förbannad när jag märkte att min Nokia var spärrad för guldkort (och alla andra kort också antar jag). Jag valde mellan den och Thomson burken och jag vet inte om jag gjorde rätt. Jag får väl vänta tills någon kreativ fixare kan tala om hur man kommer runt problemet med nokian. Har inte pengar till en CA modul nu.