Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Installationskod för information?

  1. #1

    Installationskod för information?

    Eh, har inte skrivit in remotekoder på ett bra tag nu (senast var nog en månad innan uppdateringen). När jag går in på <Information> - <Information om programkortet> får jag upp "Ange er installationskod och bekräfta" ?

    0044 accepterar den inte där, men i <Information> - <Installation> är den rätt? Vad har hänt? :?

    Vet inte om jag bör tilllägga att kortet är ett MOSCat original, men det är väl lika bra med så mycket info som möjligt kanske.

    Kan tillägga att jag alldeles nyss provade att gå in på installation och bytte installationskod, men den funkar ändå inte i information om programkortet :/

  2. #2
    För att remota koder så är det.

    [Information]
    [Information om programkortet]
    [Byte av hemlig kortkod]
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

  3. #3
    Jorå, jag vet vart man gör Problemet är att den frågar efter ett lösenord när jag ska gå in i Information-menyn.

    Det ska inte komma nån fråga där, så det måste ha blivit nåt skumt fel i mjukvaran? =)

  4. #4
    nils-peter sundgren
    Gäst

    prova

    även dessa koder

    0011 01234 0044 0000


    annars se om du kan ta reda på vilken kod du slog in senast. sist du kodade om med fjärr. och den sista koden där så kommer du nog in

  5. #5
    Okej, får prova dom där när jag kommer hem då.. Men att ta reda på sista koden jag skrev in blir nog svårt eftersom det var så länge sen jag remotade

    Om det nu inte finns nån som har sparat alla gamla koder ungefär 2 månader tillbaka? Skicka gärna ett PM till mig med dom isåfall

Liknande ämnen

  1. Installationskod
    Av Dilbert1 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 14:09
  2. Installationskod?
    Av Manhunter i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 10:51
  3. [LÖST] Installationskod
    Av grandloser i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-11, 10:26
  4. installationskod
    Av Malla i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-07, 18:01
  5. Installationskod
    Av flugfiskarn i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 17:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss