Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Tps aes

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Tps aes

Fins det någon som vet en sida eller ett program som hänger med o uppdaterar
    Tps aes nycklarna?

Skiva

Re: Tps aes

Citat Ursprungligen postat av skiva
    Fins det någon som vet en sida eller ett program som hänger med o uppdaterar
    Tps aes nycklarna?

Skiva
    Jag tycker att det är inte lönt att uppdatera tps aes nycklarna , för de byter var 17 minuter, annars det finns ett program som heter tps key finder.
    MvH.
    BRIAN2004

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Har för mig att jag sett ett prog till dreambox åxå som fixade nycklarna och la in dom i key filen automatiskt via internet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Senaste budet var byte var 10 minut! Med tanke på att du får starta om scripten vid varje byte blir det ingen trevlig tittning.... Det ska finnas ett script för Evocamd som är hyggligt, men jag har inte testat det eftersom Evo senaste gången fockade upp mina inställningar.

Good news ! TPS is back .med gamla nyckla (via1 ).

Vilka gamla nycklar?
    Mitt guldkort funkar inte, det är progat med nycklar som funkade i början på juni.
    Var hiottar jag fungerande nycklar?

// Babylon

Citat Ursprungligen postat av Babylon
    Vilka gamla nycklar?
    Mitt guldkort funkar inte, det är progat med nycklar som funkade i början på juni.
    Var hiottar jag fungerande nycklar?

// Babylon
    Du är för sent ute, det fungerade bara några dagar NU kör dom med AES kod igen och den byts väääldigt ofta.

Då verkar det svårt med TPS.
    Finns det någon annan "gympa kanal" man kan få igång med guld kort
    eller dragon module?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss