Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Problem med fjärrkontroll

  1. #1

    Problem med fjärrkontroll

    Har en gammal Force D-Master 1122S som fjärren börjat krångla på, några knappar har slutat fungera helt bla avstängnings knappen. Har hört mig för lite och en ny skulle kunna beställas för ca 500kr... Jag tycker det känns lite dyrt att kosta på det nu speciellt om mottagaren kanske blir obrukbar inom en snar framtid nu när det är snack om att låsa kort mot boxar osv (Har Canal Digital abonemang) Vet någon om nåt ställe på nätet som kan tänkas vara billigare eller har någon ide på nåt annat alternativ? En universal fjärr är ett alternativ men i och med att en del knappar inte alls fungerar så kan den inte "läras in" helt heller :?

  2. #2
    här är lite om rep av fjärrkontroller

    http://web.telia.com/~u45521195/Gene...erella_fel.htm

    mvh
    t

  3. #3
    Öppna upp den å torka bort allt gammalt kaffe å Cola från kontaktytorna så funkar den säkert igen. Det funkade för mig

  4. #4
    Ja jag gjorde faktiskt det och det var en del kladd inuti :smile: Men knapparna som inte funkade förut funkar inte nu heller så det måste vara nått större fel :cry: .

Liknande ämnen

  1. Problem med fjärrkontroll DM500
    Av Kokkivoxx i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 18:21
  2. Fjärrkontroll problem.
    Av mimmie i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 20:50
  3. fjärrkontroll
    Av melker i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 12:37
  4. Fjärrkontroll
    Av Xhail i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-21, 12:20
  5. Fjärrkontroll
    Av |AMD| i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 06:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss