Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Fickradio med RDS?

Fickradio med RDS?

Finns det överhuvudtaget?

Verkar svårt att hitta i alla fall.
    Skulle vilja ha en när jag åker hoj längre sträckor...
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Tja, du kan ju köpa en Sony Ericsson K750, W800 eller W810 eller någon av de nyare Nokiorna. De har allihop hyfsad radio med RDS :-) Dessutom kan du ju ringa och plåta med radion :-) Däremot ska du inte köpa 3:s Nokia för radions skull... då får du hosta upp en slant till 3 för att få den aktiverad. Taskigt tycker jag.

Wow, det var som attans. Men jag har nog svårt att övertala chefen om att jag behöver ny telefon. För själv är jag för snål för att köpa en när jobbet står för mobil normalt. Hehe.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Du kan ju tappa den ur någon ficka medan bildörren är öppen och råka köra över den. Funkade bra för en kompis som fick en ny tjänstemobil :-)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss