Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: torrent klient problem

  1. #1

    torrent klient problem

    jag använde bitlord och det funkade utmärkt sen blev den bannad på swebits.
    nu har jag provat massor med olika men det går inte att seeda!
    nu börjar min ratio bli dålig och risken att man åker ur, vad gör jag?

  2. #2
    installer utorrent den ska funka bra.. kolla om de inte finns nån trojan elelr nått annat som äter bandbredd för dej..eller nån dålig konfigurerard brandvägg annars kan de va så nu när värmen har kommit att adsl modem blir för varma..

  3. #3
    De måste ju givetvis finns leecher att seeda till, annars blir de lite svårt. De är ju inte alltid säker att de finns möjlighet att seeda.

  4. #4
    jag öppnade en port i routern så nu funkar det, jag använder azureus och det går bara att seeda ett tag sen är det stop, måste jag ställa in något så att seedningen bara går :shock: ?

  5. #5
    Det är nog som snouser säger de måste finnas leechers o seeda till.. eftersom du klarar o seeda ett tag o sen tar de stop så låter de att det är brist på leechers på den fil du vill seeda.

    Jag har oxå haft jäävligt svårt o seeda på swebits, andra torrent sidor funkar mkt bättre på den fronten.
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

Liknande ämnen

  1. swe torrent
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 16:49
  2. torrent
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 16:19
  3. bit torrent
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-01-23, 07:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss