Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Boktips för ungdom?

Boktips för ungdom?

Ska iväg på semester den 9 september och har då en totalflygtid på 8 timmar utan någon "in flight entertainment" ...

så jag tänkte att jag skulle införskaffa någon bra bok , men jag brukar inte läsa så ofta så jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skaffa?

kriterier har jag ett par:

* Gillar deckare,sci-fi (typ arkiv-x), saker som hänt på rikigt (typ titanic , och andra världskriget böcker) , gillar rysare och skräck..

* Inte onormalt långa böcker typ som sagan om ringen och harry potter och sådant, ska täcka ungefär 7 timmar...

*storleken på texten ska inte vara alldeles för mikroskopiskt liten , har inte sådär väldigt skarp syn så jag vill kunna hålla boken på ett lagom avstånd i flygstolen och ändå se bokstäverna utan problem...

* funderar på dan browns böcker men vet inte om dom e fr avancerade för mig...

Att jag frågar här och inte bara väljer nåt på tu man hand är att jag vill ha nåt underhållande så man inte blir sittande på flyget ~7 timmar med en skitbok och ingen underhållning...

Hoppas på hjälp och tips !

Mikael Niemi - Populärmusik från Vittula ==> Enkel och skojig
    J.D Salinger - Räddaren i nöden ==> Psykologisk och fascinerande
    John Grisham - Testamentet ==> Lättläst och småspännande

Samtliga klämmer du nog av på en långflygning.

tackar för svaren ska kika på dom...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss