Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: viasat

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Cihan
    Gäst

viasat

om jag har en MP3.5 brännare och först läser ett originalkort för att få alal nycklar. Hypotetiskt sett så säger vi att jag läser av originalkortet tar pic.hex och ee.hex sedan editerar jag dessa filer för att kunna se alla viasat kanaler. fungerar det så??

Cihan
    Gäst

eller

eller jag alltså editerar hex nycklarna för att se det senaste utbudet. fungerar det så??

Cihan
    Gäst

jo

men jag e ny, jag började med det här idag eftersom att mitt originalkort som va moddat gick ut för en månad sen och jag är ttrött på det lilla kanalutbud som är gratis

Det var inte det jag fråga!
    Har du ett viasat guld ab?

Cihan
    Gäst
    nej, alltså jag hade ett. Sedan då abbonemanget skulel förnyas då avslutade jag abbonemanget. Jag behöll sedan kortet och gav det till en kille som moddade om mitt originalkort så att jag kunde se på hela viasats utbud. Är det någon/några här som vet hur man bär sig åt för att updatera nycklarna på mitt moddade originalkort. Det är alltså inget guldkort, utan ett originalkort med ett föredetta guldabbonemang

Du kan inte göra ett AU kort själv utan ett abbonemang.
    Om inte någon är snäll o ger dig nödvändiga nycklar, du kan göra ett som går att uppdatera med fjärren sånna filer finns över alt.

Filer finns bla på:
    :arrow: www.phillsfiles.com

P.S.
    inget tiggande om filer nu!

Liknande ämnen

1. Viasat Motor + Viasat Fotboll
    Av matkoh i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 17:50
  2. Viasat AU, "baskort till Viasat guld"
    Av pa25182001 i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 21:56
  3. Viasat Nordic - Viasat Europe
    Av ridgen i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 08:45
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss