Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bästa boxen?

  1. #1

    Bästa boxen?

    Är helt ny på detta med dreambox och så och undrar nu vilken box man skall köpa, vill ha så mycket funktioner som möjligt och gärna hårddisk så man kan spela in!
    Har bara en tv och kör idag med boxer!

  2. #2
    Gäst

    Re: Bästa boxen?

    Citat Ursprungligen postat av pyttett
    Är helt ny på detta med dreambox och så och undrar nu vilken box man skall köpa, vill ha så mycket funktioner som möjligt och gärna hårddisk så man kan spela in!
    Har bara en tv och kör idag med boxer!
    Vilken som är den bästa digital-TV-mottagaren är mycket subjektivt. Det finns många här som kan ge dig råd och tips men du talar inte om vad som du tycker är "bra" annat än att du vill ha många funktioner. Det verkar som om du bestämt dig för en Dreambox?

    Hur påverkar exempelvis nedanstående egenskaper för en digital-tv-mottagare för att DU ska tycka den är bra?

    - Stabilitet och driftsäkerhet
    - Pris
    - Kvalitet
    - Användarvänlighet och möjlighet till support
    - Tillgång till tilläggsprogram
    - Antal mottagare (tuners)

    Om många funktioner samt inspelningsmöjligheter som du nämner är huvudkriterierna och att det måste vara en Dreambox så heter den senaste modellen DM7025.

    Om HD-TV är av intresse så kan du överväga att vänta in en ny modell från DGStation som kommer att heta Relook 510. En box med dubbel mottagare med inspelningsmöjligheter och time-shift samt MPEG4 avkodning som ger möjlighet att se HDTV.

    Om du inte ger mer info kommer du bara att få svar i stil med "Köp en xxxxx" dom är bäst.

  3. #3

    Re: Bästa boxen?

    Citat Ursprungligen postat av pyttett
    Är helt ny på detta med dreambox och så och undrar nu vilken box man skall köpa, vill ha så mycket funktioner som möjligt och gärna hårddisk så man kan spela in!
    Har bara en tv och kör idag med boxer!
    Jag har just köppt mig en Mutant. Det fick bli den billigare modellen nu så ska jag köpa mig en 510S sen när den kommer ut på marrknaden. Ja hittade denna länk som jag kom igång med. Det var inga problem :smile:
    http://dgstation-relook-mutant.digit...utant-200s.htm

    den har mycket bättre mottagare än dreamboksen också.

Liknande ämnen

  1. Bästa boxen för MCE 2005
    Av niclas_m i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 17:28
  2. bästa boxen?
    Av ritchie i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 17:20
  3. Bästa Com Hem boxen ?
    Av gnaget i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-23, 12:51
  4. Bästa boxen?
    Av 5nine i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 23:30
  5. [LÖST] Bästa boxen till Boxer?
    Av Martyn i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 11:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss