Sidan 14 av 16 FörstaFörsta ... 41213141516 SistaSista
Resultat 131 till 140 av 155

Ämne: Dom fria kanalerna är HELT gratis...

  1. #131
    Viaspratt!!! Nu ska jag testa telias tv... hej då, viasat.

    Behöver man säga upp något hos viasat??

  2. #132
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Säga upp??? Självklart om du har ett abb hos dom...

    Du måste till och med skicka tillbaka programkortet annars får du betala 1000:- i "böter"
    Skicka kortet rekommenderat ska man också göra då dom säger att korten brukar försvinna hos Posten, 55:- med andra ord som dom snor av dig...

    Jag tror att jag ska kräva tillbaka en del av kortavgiften jag har betalat då jag avslutat abonnemanget och betalt kortavgift för 3 månader som jag inte utnyttjar. Det är säkert ett mission impossible men man får försöka iaf...

  3. #133
    Men jag har ju inget kort hos dem ännu! jag har haft frikanalspaketet!!
    Hör jag inte av mig får jag väl inget kort eftersom jag måste ju anmäla att jag godkänner att betala kortavgiften! Har jag rätt eller fel??

  4. #134
    Citat Ursprungligen postat av pesa1 Visa inlägg
    Viaspratt!!! Nu ska jag testa telias tv... hej då, viasat.

    Behöver man säga upp något hos viasat??
    Telia tar också en avgift per halvår på frikanalerna?

  5. #135
    Citat Ursprungligen postat av bpl Visa inlägg
    Säga upp??? Självklart om du har ett abb hos dom...

    Du måste till och med skicka tillbaka programkortet annars får du betala 1000:- i "böter"
    Skicka kortet rekommenderat ska man också göra då dom säger att korten brukar försvinna hos Posten, 55:- med andra ord som dom snor av dig...

    Jag tror att jag ska kräva tillbaka en del av kortavgiften jag har betalat då jag avslutat abonnemanget och betalt kortavgift för 3 månader som jag inte utnyttjar. Det är säkert ett mission impossible men man får försöka iaf...
    Mjo 1000:- är orimligt.
    Isåfall bättre med 500:- som konkurenterna. Fast även det tycker jag är orimligt.

    55:- får väl posten och inte Viasat?

  6. #136
    Ja, då kan man skrota Viasat och gå över till Boxer. För inte vill man betala för det som man kan får gratis.

  7. #137
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    Mjo 1000:- är orimligt.
    Isåfall bättre med 500:- som konkurenterna. Fast även det tycker jag är orimligt.

    55:- får väl posten och inte Viasat?
    Jo 55:- får posten men JAG får betala summan, det borde va Viasat som skickar en fraktsedel till mig om dom vill ha tillbaka sitt sunkiga kort!

    CD kräver inte tillbaka programkortet om man avslutar abb...

  8. #138
    Att ta betalt för ett kort som är inaktiverat och kostar ett par kronor är hutlöst. Men det är väl som alla i branchen, kunden i tredje hand.

  9. #139
    Citat Ursprungligen postat av bpl Visa inlägg
    Jo 55:- får posten men JAG får betala summan, det borde va Viasat som skickar en fraktsedel till mig om dom vill ha tillbaka sitt sunkiga kort!

    CD kräver inte tillbaka programkortet om man avslutar abb...
    Men de kan ändå kräva dig på pengar om du inte skickar tillbaks det.

  10. #140

    SVT24 och Barnkanalen i Danmark

    Mitt barnbarn (och min dotter) bor i Danmark. När jag ringde Viasat fick jag höra att om jag bor i Sverige kan jag med parabol och av Viasat godkänd box utan programkort i se alla fria kanaler som är fria i Boxer. Jag måste anmäla boxens id till Viasat. Om jag sedan packar ner alltihop, åker till min dotter och monterar upp det hos henne så kommer det inte att funka säger Viasat. Stämmer detta i verkligheten?
    Om jag vill öppna detta hos svenska Viasat och berättar att jag bor i Danmark så säger Viasat nej med hänvisning till upphovsrättsregler.

Liknande ämnen

  1. Frysningar på de fria kanalerna pvr600T
    Av fidde_x i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 14:02
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 11:01
  3. De nya fria kanalerna?
    Av mikaelswe i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 22:17
  4. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss