Resultat 1 till 10 av 155

Ämne: Dom fria kanalerna är HELT gratis...

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Köpte en begangnad Thomson DSI 35TH för att få in de friakanalerna. Ringde viasat och aktiverade, dom sa att det skulle fungerar efter ca 15min. Efter 4 timmar ringde jag upp igen, då sa hon att jag skulle ställa boxen på tv4 så skulle hon skicka en ny aktveringssignal. Vips, mitt under telefonsamtalet så kom bilden. Men nu dag senare var bilden borta och den här rutan med "välkommen till viasat ring och aktivera ditt abonemang" var uppe igen.

Någon mer som har upplevt denna osabilitet eller är de min box som är kass?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av c-larsson Visa inlägg
    Köpte en begangnad Thomson DSI 35TH för att få in de friakanalerna. Ringde viasat och aktiverade, dom sa att det skulle fungerar efter ca 15min. Efter 4 timmar ringde jag upp igen, då sa hon att jag skulle ställa boxen på tv4 så skulle hon skicka en ny aktveringssignal. Vips, mitt under telefonsamtalet så kom bilden. Men nu dag senare var bilden borta och den här rutan med "välkommen till viasat ring och aktivera ditt abonemang" var uppe igen.

Någon mer som har upplevt denna osabilitet eller är de min box som är kass?
    Hade samma problem med en Nokia.Ringde då tebax till dem å gnällde.Dem skulle kontakta sina servicetekniker sa dem. Dem hörde aldrig av sig men efter en vecka så ´startade jag upp boxen å då funkade det . Fick även med 3:an å Z-tv. Har funkat nu i ett halvår ungefär.:lol:

Liknande ämnen

1. Frysningar på de fria kanalerna pvr600T
    Av fidde_x i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 14:02
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 11:01
  3. De nya fria kanalerna?
    Av mikaelswe i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 22:17
  4. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss