Sidan 1 av 16 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 155

Ämne: Dom fria kanalerna är HELT gratis...

  1. #1

    Dom fria kanalerna är HELT gratis...

    Viasat info för dom som inte visste det redan...

    Viasat erbjuder ett frikanalspaket, innehållande SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, SVT Extra, Barnkanalen, TV4 och TV6. Frikanalspaketet fås utan månadskostnad, kortkostnad eller övrig avgift. Kravet för att få Viasats frikanalspaket är att du har en parabol samt en digitalbox som fungerar för Viasats utbud.

    Har mailat och frågat viasat och de stämmer att det är helt gratis , dom gör inte ens en kreditkontroll...

    De man MÅSTE ha dock är en viasat godkänd mottagare med nds, eftersom INGET programkort används utan dom skickar bara signaler till boxen..

    Kan vara bra och veta om man har en viabox liggande och inte har tillgång till en boxer...

    GÅr inte att beställa via hemsdan utan man måste ringa 0200-219 219

    funderar faktiskt på detta själv eftersom kvaliteen på boxer-tv6 är sisådär ...

  2. #2
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Helt sjukt, ÄR DET GRATIS.

    FETT bra.

    De tillkommer nästan alltid kortadministraion och annat tjaffs.

    De sämsta är att staten inte går in och sponsrar med pengar till canal digital och viasat så att kanalerna blir GRATIS PLUS okrypterade.

    :/

  3. #3
    ja de är ju de som är bra ,, dom skickar ju abra en signal till mottagaren så inget kort behövs , alltså ingen kort avgift...

  4. #4
    Ja det är brå och får man tyst på de som säger jag vill inte betalla tv licens för jag tittar via sat :naughty: mvh

  5. #5
    Hittar inget om det på viasats hemsida , vart har du snappat upp detta trollhättan ?

  6. #6
    http://www.viasat.se/cm/2.10/2.165/1.282

    sök på tv6

    bläddra ner tills du ser :

    ag drabbas inom kort av släckning av analoga SVT1, SVT2 och TV4. Kan Viasat erbjuda ett abonnemang med endast dessa kanaler?

    Viasat erbjuder ett frikanalspaket, innehållande SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, SVT Extra, Barnkanalen, TV4 och TV6. Frikanalspaketet fås utan månadskostnad, kortkostnad eller övrig avgift. Kravet för att få Viasats frikanalspaket är att du har en parabol samt en digitalbox som fungerar för Viasats utbud.

    Är du redan Viasatkund kan du kontakta kundservicet på 08-52 20 00 00. Nya kunder hänvisar vi till 0200-219 219 för beställning.


    Edit 1
    Har nu beställt frikanalerna , och de stämmer att inget kort behövs..

    dock funkade inte sexan och supporten kunde inte hjälpa mig idag utan jag skulle återkomma på måndag...

    Men övriga "gratis" kanaler funkar skitbra

    Edit 2
    Har upptäckt varför inte tv6 fungerar , istället fungerar ztv.se kanalen , vilket betyder att viasat blandat ihop nya ztv (ztv.se) med gammla ztv (tv6) när dom programera paketen..

    Jag har informerat viasat om detta och tjejen i telefon sa att jag skulle ringa på måndag då chefer som var ansvariga för detta var där....

    SÅ kan det gå ibland hehe...

  7. #7
    Jag fick igång en Thomson idag, TV 6 funkar....

  8. #8
    konstigt varför funkar då ztv.se men inte tv6 för mig?

  9. #9
    dom fria kanalerna kan fås om man deponerar 1200 skr.som återfås när man säger upp det.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    dom fria kanalerna kan fås om man deponerar 1200 skr.som återfås när man säger upp det.
    Läs gärna texten "Frikanalspaketet fås utan månadskostnad, kortkostnad eller övrig avgift"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Frysningar på de fria kanalerna pvr600T
    Av fidde_x i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 14:02
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 11:01
  3. De nya fria kanalerna?
    Av mikaelswe i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 22:17
  4. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss