Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Fel på ComHit.net eller ?

Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    311 gånger

Fel på ComHit.net eller ?

Hmmm.

Varje gåmg som jag svarar på en post så dyker det upp ett antal rader med felmeddelanden:

Warning: Missing argument 21 for submit_post() in /www/forum/includes/functions_post.php on line 203

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/posting.php on line 687

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 821

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 823

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/forum/includes/functions_post.php:203) in /www/forum/includes/page_header.php on line 824

Sedan så går den vidare. Någon annan som har samma "problem"

Jo jag kör INTE ForsÖrat (KoskenKorva) utan EldRäven.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

Det är likadant här. Men svaret blir ju iaf postat å det är ju huvudsaken.

El L :lol: kk :lol:

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är en antispam plugin som strullar lite... Rejj håller på och gå igenom det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    Mmm alla får samma fel, de är något knas med några rader i php bara, antar att ComHit Crew fixar detta så småningom, det fungerar ju i alla fall som det är nu vilket är viktigt.

Jag är ju beroende av forum, dom får inte ligga nere

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    inte riktigt fel på några rader direkt. inte så lätt när det gäller just phpbb... ett argument här refererar till ett argumenet där, som har en funktion i den filen, som refererar till den filen, och där fattas det ett argument :P
    Typ sånt fel nu Allt ser rätt ut, men nånstans är det fel.
    Kommer att fixa det under helgen.

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    Jaha är det så pass. Ok jag förstår, jag kan nada om programering, är inte intresserad ens, kan inte www, bara lite enkla grunder. För lat för att lära mig plus det är tråkigt.

pHp är ok däremot, samt andra "pre-fabrikat" av system där det mesta redan är fixat å klart.

fast jag har ju inte orkat dra igång något forum, tar ju tid att hålla på med sånt. De har inte jag så andra får göra de istället så kan jag donera pengar DD

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 21:06
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 17:18
  3. comhit...
    Av zam1000 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 09:22
  4. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss