Visa resultat för omröstning: Kommer du att uppgradera till Windows Vista när det släpps?

Antal röster
459. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

    78 16.99%
  • Kanske

    128 27.89%
  • Nej

    165 35.95%
  • Vet ej

    60 13.07%
  • Använder inte Windows

    28 6.10%
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 34

Ämne: Kommer du att uppgradera till Windows Vista när det släpps?

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Kommer du att uppgradera till Windows Vista när det släpps?

    Kommer du att uppgradera till Windows Vista när det släpps?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Givetvis. Har redan kört på min laptop sen rc1 kom ut.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Varför skall man frivillig köper något sånt? Jäkla färgspektakel.

    Mvh Kalle

  4. #4
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jag kommer INTE uppgradera till Vista, jag tror de flesta som kommer köra vista är hemanvändare. Företag kommer strunta i det, för dyrt. Dessutom har många inte ens uppgraderat till WinXP ännu.

    Vista är inte värt att köra, för lite förändringar, spelfreaks kanske vill köra det men oss vanliga. Nä helt onödigt.

  5. #5
    Klart att jag ska uppdatera till Vista när den släpps.
    De som säger annat är bara avundsjuka för att de inte har råd med maskinvaran som krävs. Det gäller att hänga med i utvecklingen.
    mvh
    dickus
    7.62mm - One size fits all. xx/

  6. #6
    Kommer inte uppgradera så länge man inte har ett Dx10 grafikkort. Finns absolut ingen anledning eftersom alla prestandatester jag sett i Vista visar att alla spel går långsammare där än XP.

  7. #7
    har kört Vista Final sedan igår nu... Lite svårt att hitta igen allt bara

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Saken är den att den kopian som kom ut på nätet under Fredagen är den version som släpps till tillverkare som t.ex. Dell/HP/nVidia/ATI/Abit o.s.v. D.v.s. det är 90% chans att den version som kommer att släppas till slutkund i Januari kommer innehålla en hel del buggfixar/säkerhets uppdateringar m.m...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av maximus
    Klart att jag ska uppdatera till Vista när den släpps.
    De som säger annat är bara avundsjuka för att de inte har råd med maskinvaran som krävs. Det gäller att hänga med i utvecklingen.
    mvh
    dickus
    De roliga är bara att Windows XP precis har blivit stabilt, och nu ska ni (du) gå över till Vista?
    De kommer ta fler år innan Microsoft har gjort Vista stabilt.
    Sedan är ju allt relativt, tycker man att explorer ska ta 400mb ram och att bluescreen är roligt så är Vista stabilt redan nu.

  10. #10
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    maximus bullshit, jag har 3.4Ghz 2Gb ram min burk kan lätt driva Vista. Jag byter inte operativ för de, jag kräver något som är stabilt. Jag gick från Win98 till WinXP SP1. Jag gick aldrig över till win2k osv för de var helt enkelt för dåligt.

    Samma sak med Vista, de kommer ta bra tid innan det blir ordning på skiten. Sedan kanske man uppgraderar.

    Men att uppgradera redan nu är ren idioti om man tittar på hur MS har utvecklat sina saker tidigare.

    Precis som när jag körde win 3.11, jag gick inte över till Win95, först när dom var uppe i OSR2 gick jag över och då var det ändå inte så stabilt, sen kom ju Win98

    Men folk får ju göra som dom vill, jag tänker då inte byta.

Liknande ämnen

  1. Windows Vista
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 17:44
  2. Windows Vista ?
    Av trollhattan i forum Windows
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 18:38
  3. windows vista
    Av gollen i forum Windows
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 19:05
  4. Windows Vista på en laptop med Dual-Boot ?
    Av trollhattan i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss