Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Dragon cam

  1. #1

    Dragon cam

    Hej går det att få dragon cam med predator3.30 och en conax modul(el cam) med respektive viasat orginal i dragon och c-digital i conax att funka i samma box ? har en sammy 9601c !

    ps.Det verkar som dom krockar med varandra camarna alltså,conax funkar braför sig men inte när jag stoppar in dragon då försvinner conax ! jag vet att det finns conax program i dragoncamen,går det att ta bort filerna eller skriva nytt utan att lägga in conax filerna ?

    skulle uppskatta all hjälp jag kan få ! :lol:

  2. #2
    Dragon/T-rex har den egenhetan att den slår ut alla andra moduler i boxen.

    Men CD borde väl fungera med den interna läsaren, varför conax modul?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    finns inga öppna slot att stoppa korten i !Det finns två slot men det sitter nån slags kil eller spärr i spåren om du förstår vad jag menar!
    Går det inte att ta bort conax filerna på dragon camen då ?
    Ska man inte kunna titta på via och cd i samma maskin utan behöva dra ut camarna beroende på vad man ska titta på ?

  4. #4
    samsung 9601

    - Dubbla Common Interface
    - Dubbla tuner
    - 40 GB HDD för ca 30h inspelning
    - Flera språk bl.a svenska menyer
    - DiSEqC 1.2 motorstyrning

    har du förskt att pilla ur dom kilarna , vet att sagems första till boxer hade ju också nå slags kil i den ena läsaren...

  5. #5
    OK det var ju skit, känner tyvärr inte till 9601 och det verkar inte finnas mycket svensk info om den, får mest träff på massa tyska sidor när jag slog på den på google och tyskan är inte den bästa :wink:

    Alternativet till att byta modul är att bara byta kort för CD kortet fungerar där med.
    Mindre tilltalade är att byta box till en med intern conax för din dragon kommer alltid att slå ut alla andra moduler.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Går det att ta bort conax filerna i dragon camen ? ska kanske tilläga det är dragon 2 tror jag den heter den som det är sim korts hållare på oxå !

  7. #7
    Även om det gick att ta bort conax stödet i din Dragon (vilket jag inte tror går) så slår den lik förbannat ut den andra modulen.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    så det går inte att andvända en conax modul och dragon cam+ orginal kort tillsammans i nån maskin alls eller ?
    man vill kunna titta på båda i samma box !

  9. #9
    man kan ju ha en box med inbyggd conux och dragon i modulplats....

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Stiga
    så det går inte att andvända en conax modul och dragon cam+ orginal kort tillsammans i nån maskin alls eller ?
    man vill kunna titta på båda i samma box !
    Om du inte vill byta box så är det bara att acceptera faktum, en Dragon slår ut ALLA lösa moduler oavsett viken typ.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Dragon cam
    Av hej075 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 18:47
  2. Dragon cam
    Av maur i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-31, 20:16
  3. Dragon cam???
    Av TanZed i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 11:12
  4. Dragon cam
    Av airborne i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 20:37
  5. Dragon cam
    Av hej076 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 18:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss