Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: eurosport?

  1. #11
    Morgue det stämmer Om man inte säger upp det då förlängs det automatiskt men med rätten att säga upp det med innevarande plus 3 månaders uppsägning. Står klart och tydligt under pungt 15 i deras allmänna villkor.) Men det gör dett inte (de MÅSTE meddela dig innan det går ut) Du som kund måste holla kol på det själv.Mvh

  2. #12
    hur som helst, jag betalar för nåt som inte fungerar och är stuck med det CD säger att det är inget fel på kort mm mm och boxen varit inne 4 gg och "det är inget fel på den"......!

    Fy fan, varför kan man inte komma med en vettig fungerande lösning!

    CD kunde iaf UTBILDA sin kundtjänst så jag böhöver inte kolla via forumet och lusläsa massa paragraf text!

    Varför skickar inte CD dom här breven rekomenderade? är 101% säker att det har inte kommit (på min address iaf) någon påminnelse!

    CD ett varumärke som jag aldrig mer kommer att köpa! (ska testa telia IP tv, nu det sägs att även 3 kommer med i utbudet!)
    ....im not lost, im on adventure.....

  3. #13
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 557
    Tackad
    53 gånger
    Usch IP-TV gillar inte jag, satellit är det bästa.

    Man är ju då beroende av en kabel och annat, satelliter fungerar alltid även om det är strömbortfall pga stormen PER, t.ex.

    Iofs behöver man köra el-agg för att få ström till dekodern och TVn men det går ju.

Liknande ämnen

  1. Eurosport
    Av Mirage i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 10:58
  2. Eurosport
    Av OA i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 21:55
  3. eurosport?
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 12:11
  4. Eurosport
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 09:35
  5. Eurosport
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-07-10, 10:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss