Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: XP home

  1. #1

    XP home

    Jag har försökt att installera Office i en dator med XP Home Edition Men det fattas en Cab fil är det nån som vet att det inte ,kanske går att intallera office i home verstionen av XP

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är inga problem att installera Office på en XP Home masking... Jag har installerat det på ett 500-tal maskiner så det är inga problem... Du bör kanske kontrollera så du har SP2 installerat på maskinen... Och att den version av Office du försöker installera är komplett...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Det är inga problem att installera Office på en XP Home masking... Jag har installerat det på ett 500-tal maskiner så det är inga problem... Du bör kanske kontrollera så du har SP2 installerat på maskinen... Och att den version av Office du försöker installera är komplett...
    Ja fick inatallera version 97 av office och det fungera troligen något med skivan för 2003
    Tack och GOTTNYTT ÅR
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    217
    Tackad
    7 gånger
    Själv har jag nyss formatterat frugans PC. Den vill inte ta in SP2, men hadde inte problem med lägga inn Office 2003

Liknande ämnen

  1. Home Plug
    Av Grolt i forum Hårdvara
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 22:45
  2. Hjälp med win xp home
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 17:01
  3. windows xp home
    Av snugge i forum Windows
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 18:19
  4. xp home svensk! hjälp!
    Av dicko i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-09-28, 10:07
  5. xp home!
    Av dicko i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss