Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Köpa dekoder med både Conax och Viaccess??

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Köpa dekoder med både Conax och Viaccess??

Tjenare!

Jag är på jakt efter en dekoder med både Conax och Viaccess inbyggt. Den skall helst ha HD och dubbla kanalmottagare (titta på en kanal, spela in på en annan).
    Jag vet att jag ställer höga krav, men sån är jag...

Jag har hittat en mottagare som har allt utom Viaccess. Det är en Topfield TF4000PVR. Är det någon som har några erfarenheter kring denna eller någon annan mottagare från Topfield?

Mitt alternativ till denna är en Nokia 9902s, men då har jag inte Conax-stöd och bara en kanalmottagare. Men då är det å andra sidan ett välkänt märke med gott rykte.

Finns det något som inte är bra med Nokian??

Jag har åxå hittat en som heter Force 1199s med både Conax,Viaccess (enl. ÅF) och HD, men enbart med en kanalmottagare.

Några erfarenheter av denna?

Finns det över huvud taget fler mottagare än Topfield's med dubbla mottagare i??

Hoppsan, så mycket det blev...

Hoppas på svar på några av mina frågor!

Tackåhej!

/// Ola

skulle också vilja ha en sådan fast utan hdd för det kostar mer och man har ju en hemma redan man kan använda, Finns det någon sådan?????

Conax och Viaccess

Tjenare!

Om du menar att du vill ha både Conax och Viaccess så finns det faktiskt en hel del att välja mellan.

http://www.netto.nu har du flera mottagare med både Conax och Viaccess läsare. Klicka på Satelit-TV och sedan Lösa satelitmottagare

Om du menar att mottagaren skall ha dubbla kanalmottagare, så har inte jag sett någon sådan.

Lycka till!

/// Ola

hej köp en strong eller force 1145-1155 dom har både comax via m.v.h.wiggen.cx kolla www.almsat.com www.eklid.nu
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Strong SRT-8700

Liknande ämnen

1. Samsung9500AY (Conax, Viaccess)
    Av QlecKeN i forum Övriga mottagare
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 22:42
  2. Conax - Viaccess
    Av dacgbg i forum Viaccess
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 02:04
  3. viaccess vs conax
    Av MoonWolf i forum Viaccess
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 21:07
  4. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 08:43
  5. BÅDE Conax och Viasat??
    Av NiQ i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-02-12, 15:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss