Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: www.satpro.se

  1. #1

    www.satpro.se

    Nån som har erfarenhet av dom, vill minnas att nån gång här på forumet varnades för nån butik.
    Minns dock ej vilken butik.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är bl.a. Neptunsat vi har varnat för... Jag känner personligen båda ägarna på Satpro och kan säga att där är bara rena kort som gäller.. Inget fuffens med garantier eller importerade boxar som andra sysslar med... Och i regel så har du sakerna dagen efter du beställt om du beställer innan 3-4 tiden på dagen..
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Deaaaaaas känner du dom personligen, shit, nu fick du ännu högre "status" i mina ögon.

    Fett

    Jag tycker satpro lätt har bästa online butiken och störst utbud jämfört med många andra. Kanske inte de billigaste priserna, men vad spelar det för någon roll.

    Man vill ju ha någon form av kvalite, annars kan man ju köpa digitalbox på lidel

  4. #4
    Satpro kan rekommenderas.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5
    Jag köpte min dreambox från satpro....inget att klaga på dom är helt OK...

  6. #6
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Bara för att avvika från alla andra så kan jag meddela att vi är 7 st som köpte från neptunsat, helt utan problem.
    En fick en "trasig" DB eller rättare sagt flashade sönder den och de skickade en ny direkt på garanti utan knussel..kanske har bättrat sig?
    Multitasking means screwing up several things at once.


  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone
    Bara för att avvika från alla andra så kan jag meddela att vi är 7 st som köpte från neptunsat, helt utan problem.
    En fick en "trasig" DB eller rättare sagt flashade sönder den och de skickade en ny direkt på garanti utan knussel..kanske har bättrat sig?
    Du kan ha kommit i nått mellanläga när dom faktiskt haft boxar för svenska marknaden... Jag vet många kunder som handlat på Neptunsat sen gått rakt ner till Satpro och bet dom kolla upp om boxen är legal för att säljas i sverige... Men det är dom ICKE...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Då infinner sig genast frågan, och skillnaden mellan en "godkänd" box och en icke är?
    Är inte alla dreamboxar importerade?

    Tänker på satpro´s
    "Vi garanterar 100% originala Dreamboxar som är gjorda för Sverige, ej att förväxlas med insmugglade versioner eller kopior."
    Multitasking means screwing up several things at once.


  9. #9
    Donator lonn2ses avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Örebro Län
    Inlägg
    664
    Tackad
    60 gånger
    En länk till auktoriserade säljare http://www.dream-multimedia-tv.de/en...ist&showcat=62 Är ganska vettigt att köpa av någon av dem bla. 2 års garanti
    Solo 4K
    Vu Zero
    Dreambox 500HD
    Wavefrontier T90

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    30
    Jag beställde 3 st. 500s i måndags från neptunsat och de ska hämtas på posten idag. Helt ok tycker jag.

    /Svankan

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss